Wij werken onder andere voor:

  • zoekmachine optimalisatie
  • online marketing bureau
  • seo bureau
  • luxaflex
  • seo specialist
  • zoekmachine optimalisatie bureau

We hadden niet gedacht dat hogere rankings in Google zoveel meer aanvragen op zouden leveren! En nu met de nieuwe website hebben we ook nog meer conversie.

Zoekmachine optimalisatie bureau met garanties!?

We geven 4 garanties:

  • we werken transparant
  • we hanteren geen black-hat praktijken
  • we doen ons uiterste best
  • we leveren betrouwbare en snelle resultaten

Onze aanpak zorgt vaak al binnen een maand voor de eerste positieve resultaten. Bovendien gaan die resultaten ook niet zomaar weer verloren als we stoppen met onze inspanningen. Zo heb je een betrouwbare blijvende basis voor de vindbaarheid van je website.

Garanderen jullie dan niet de nummer 1 positie in Google? Nee en geen enkel serieus bureau kan die garantie geven. Er zijn namelijk bij zoekmachine optimalisatie altijd factoren waar we geen directe invloed op hebben. De belangrijkste hiervan is Google zelf.

Vrijblijvende SEO check

Zoekmachine optimalisatie uitbesteden?

  • Alleen aanvragen met een zakelijk e-mailadres worden beantwoord.
  • Op welk(e) zoekwoord(en) wil je (beter) gevonden worden?

We gebruiken je gegevens alleen om je de resultaten te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy

Sinds we Heers de SEO laten doen zijn we met meerdere zoekwoorden op pagina 1 van Google terecht gekomen en is het in onze showroom drukker dan ooit.

Met zoekmachine optimalisatie Google (en Bing) een handje helpen

Als wij bij Heers aan zoekmachine optimalisatie doen, houdt dat eigenlijk in dat we Google en Bing een handje helpen. Het doel van een zoekmachine is om bij elke zoekvraag razendsnel met het perfecte antwoord op de proppen te komen. Een zoekmachine is daarom steeds verschillende websites aan het vergelijken en vraagt zich bij elke zoekvraag af: welke website geeft het beste antwoord op de zoekvraag, welke website helpt deze zoeker het best verder?

De hamvraag is dus: ben jij het die met zoekmachine optimalisatie uitbesteden aan ons Google en Bing voor je wint, of kijkt je grootste concurrent vanaf plek 1 in de zoekmachine resultaten triomfantelijk naar jouw plekje verder naar onderen? Met zoekmachine optimalisatie zorgen we dat jouw website zich van zijn beste kant aan de zoekmachines presenteert. Dat doen we door je website doorlopend te optimaliseren op 3 vlakken:

  • Techniek
  • Content
  • Autoriteit d.m.v. inkomende externe links en interne links

Techniek & Structuur

Goede technische SEO is een must. Denk hierbij aan snelle laadtijden, een SSL certificaat, goede codering en een duidelijke structuur van de website.

Content als brandstof

Voor je vindbaarheid is het essentieel content te hebben die zowel je bezoekers als Google verleidt. Want aan bezoekers die niks doen op je website heb je niets, maar aan briljante content die niemand leest ook niet.

Van keyword density tot buyers persona’s en Cialdini. De laatste jaren combineren we bij Heers zoekmachine optimalisatie meer en meer met content marketing / strategie. Naast keywords houden we ook rekening met zaken als synoniemen, interne links en anchor texts. Of het nou gaat om nieuwe webteksten of content optimalisatie, onze SEO tekstschrijver zorgt dat je content gaat Heersen.

Relevante externe links

PageRank is dood, lang leve de Domein Autoriteit! Geef het een naam, maar relevante inkomende, externe links zijn nog steeds belangrijk voor je vindbaarheid. Linkbuilding hoort daarom ook thuis in vrijwel iedere SEO-strategie. Als ervaren linkbuilding bureau hebben wij een enorm PR netwerk en zorgen we voor de juiste exposure voor onze klanten.

meer over linkbuilding

Kijken, kijken …, niet kopen

Bovenaan staan in Google is niet zaligmakend, maar gelukkig hebben we ook veel ervaring met conversie optimalisatie. Daardoor kunnen we al die extra bezoekers ook nog eens ‘omtoveren’ in meer concrete leads / omzet. We vinden veel (relevante) bezoekers namelijk alleen maar nuttig als die op je website ook doen wat jij wilt.

Zoekmachine optimalisatie uitbesteden & lead identificatie

Wij kunnen bedrijven die je website bezoeken in kaart brengen, net als hun gedrag op de website. Hieraan kunnen we labels en triggers koppelen, zodat de juiste sales persoon binnen je organisatie direct aan de slag kan. Dit is wat iedere B2B organisatie wil en eigenlijk moet hebben.

Meer over lead identificatie

Starten met zoekmachine optimalisatie?

Neem dan contact met ons op
RoderickSenior SEO specialist

Roderick was al bezig met SEO voor Google de markt ging domineren en krijgt nog steeds een kick van stijgende rankings.

Overleg en maandelijkse rapportages

We rapporteren iedere maand over de werkzaamheden die we uitgevoerd hebben en de behaalde resultaten. In overleg kunnen we ook de focus op bepaalde zoekwoorden maandelijks wijzigen. Bijvoorbeeld als we voor een zoekwoord als een top positie behaald hebben en een ander zoekwoord meer aandacht nodig heeft. Er is ook iedere maand ruimte om (via e-mail, telefoon of bij ons op kantoor) met ons te sparren over je strategie.

Een eigen rapportage-omgeving

Je krijgt van ons daarnaast je eigen rapportage-omgeving waar je 24×7 alle data rondom je campagnes kunt monitoren. Denk hierbij onder andere aan:

  • Je rankings in Google en Bing
  • Je gegevens uit Google Analytics (zoals bezoekers, sessies, behaalde doelen etc.)
  • Je gegevens uit Google Search Console
  • Je backlinks

Wat kost zoekmachine optimalisatie?

“Wat kost zoekmachine optimalisatie?” Een vraag die ons vaak gesteld wordt door ondernemers, die eindelijk beseffen dat ze online meer moeten doen. Die beseffen dat hoog in Google staan daadwerkelijk tot meer omzet kan leiden.

Het antwoord op de vraag moeten we meestal in eerste instantie schuldig blijven. “Wat? Dat weten jullie als online marketeers toch wel?” …, inderdaad dat weten we wel, maar we hebben eerst wat meer input nodig voor we aan kunnen geven wat de kosten zijn en hoe lang het ongeveer gaat duren.

Wat we moeten weten voor we gaan optimaliseren?

Er zijn een aantal zaken die we moeten weten voor we een actieplan en kostenplaatje kunnen maken:

  • Op welke zoekwoorden wil je gevonden worden? Hierbij checken we ook altijd of het volgens ons (en Google) wel zinvol is om hier op te focussen.
  • Hoe sterk is de concurrentie met betrekking tot de gewenste zoekwoorden?
  • Hoe is het gesteld met de technische aspecten van de website?
  • Hoeveel autoriteit heeft je domein en de onderliggende pagina’s? Oftewel …, hoe is het met je linkprofiel?
  • Is de content op de website ‘goed genoeg’ volgens de richtlijnen van Google?

Zodra we hier inzicht in hebben kunnen we een actieplan opstellen en daaraan je een investeringsvoorstel doen.

En het ergste? Zoekmachine optimalisatie is iets organisch waar je mee bezig moet blijven, tenzij je nauwelijks concurrentie hebt. Je concurrentie zal immers ongetwijfeld aan de slag gaan om boven jou te blijven / komen in Google.

Sparren met een zoekmachine optimalisatie specialist?

Ben jij klaar voor meer relevante bezoekers via Google (en natuurlijk ook in Bing)? Wil je werken met een betrouwbaar en transparant zoekmachine optimalisatie bureau? Vraag ons naar de mogelijkheden. Voor je het weet ligt er een plan voor een succesvolle SEO-campagne.

Zoekmachine optimalisatie bureau of zoekmachine marketing bureau?

Het maakt ons niet heel veel uit hoe je ons noemt, wij zorgen gewoon voor meer bezoekers vanuit de zoekmachines. Of dat nou via de gratis organische resultaten is of via de advertentie-systemen in de zoekmachines zoals Google Ads (we zijn uiteraard Google Partner) of Bing Ads. We zijn een ervaren zoekmachine marketing bureau met zowel veel ervaring in zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren. Je SEO uitbesteden of Google ads uitbesteden bij ons zorgt ervoor dat je gaat Heersen in de SERP van Google.

Google optimalisatie?

Google optimalisatie is taaltechnisch niet helemaal correct tenzij je Google als bedrijf op zoekmachine wilt verbeteren. Wij zouden dit graag willen, bijvoorbeeld door het aantal advertenties te verminderen en ze herkenbaarder te maken, maar helaas zoveel invloed hebben we niet.

Wat we wel kunnen is de resultatenpagina van Google verbeteren door te zorgen dat jouw bedrijf of product daar prominent aanwezig is.

SEO optimalisatie?

Eigenlijk betekent dat natuurlijk de optimalisatie van je zoekmachine optimalisatie. Toch wordt er in Google wel veel gezocht op ‘SEO optimalisatie’. Taaltechnisch is dat dubbelop natuurlijk, maar omdat er veel partijen zijn die zich met SEO bezig houden en die niet allemaal even goed zijn, zou je natuurlijk je SEO nog wel  kunnen optimaliseren.

We komen het vaak namelijk tegen dat kansen blijven liggen of erger nog dat het linkprofiel helemaal de verkeerde kant op gaat waardoor een Google penalty een kwestie van tijd is. Ook technisch gaat het nog vaak mis.

SEO optimalisatie is dus vaak een serieuze overweging waard, want de kans dat je huidige SEO bureau net zo fanatiek (en goed) is als wij dat zijn, is vrij klein 😉

Meer over zoekmachine optimalisatie weten?

Voor meer informatie over zoekmachine optimalisatie / SEO lees ook:

Website optimalisatie?

Vaak wordt ook de term website optimalisatie bedoeld als er eigenlijk zoekmachine optimalisatie bedoeld wordt. In onze ogen niet zo gek, want als je beseft dat je voor een goede vindbaarheid in de ogen van Google vooral moet zorgen voor een goede gebruikerservaring dan horen zaken als hosting, techniek, design en UX er eigenlijk ook allemaal bij.

Meer over zoekmachine optimalisatie / SEO

Waarom SEO (verbeteren)?

90% van alle Nederlanders begint zijn zoektocht naar een dienst, product of bedrijf in Google. Daarnaast bewijst SEO online de kwalitatief beste bezoekers op te leveren. De conversiepercentages vanuit organisch verkeer zijn in de meeste gevallen beter dan bijvoorbeeld vanuit online advertenties.

Meer weten over waarom je SEO moet doen

Wat levert SEO op?

Grofweg kun je de omzet die je kan behalen berekenen met behulp van de volgende formule:

Zoekvolume X CTR X Conversieratio X prijs van je product / dienst.

  • Zoekvolume = het aantal zoekopdrachten in Google voor de specifieke zoekterm
  • CTR = (doorklik) percentage in de SERP (de zoekresultatenpagina van Google)
  • Conversieratio = het percentage bezoekers wat een actie onderneemt op je website. Bv. aankoop of invullen van een formulier

Hoeveel (online) omzet loop jij mis?

SEO of SEA: Wat past het beste?

Samengevat: ga je voor een steady en meer solide mooi plekje in de zoekmachine resultaten, kies dan voor SEO. Wil je direct goed zichtbaar zijn en direct meer omzet genereren uit de zoekmachines, kies dan voor SEA.

Langere uitleg: met SEA (zoekmachine adverteren) kun je patsboem bovenaan staan in de zoekmachine met een advertentie. Voor die advertentie blijf je echter steeds betalen, voor iedere keer dat iemand erop klikt. Als je stopt met adverteren, is je mooie plekje in de zoekmachine resultaten direct weg. SEO (zoekmachine optimalisatie) vergt een langere adem: het duurt langer voordat je op een goede plek in de zoekresultaten staat. Als je daar eenmaal staat, sta je daar echter wel gratis en ben je er niet zomaar in een dag weer weg.

Kijk altijd naar de conversiepercentages, want die kunnen afhankelijk van de dienst of het product soms flink verschillen voor SEO en SEA.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO specialist of SEO expert zorgt ervoor dat je website zich van zijn beste kant laat zien voor zoekmachines zoals Google. Hij doet dit door je website te optimaliseren op het gebied van techniek, content en autoriteit (linkbuilding). Er zijn ook SEO specialisten die zich uitsluitend focussen op 1 van deze gebieden, of op 2. Door op alle 3 de pijlers in te zetten, zijn je groeimogelijkheden het grootst en boek je doorgaans het beste resultaat.