Hoger in Google?

Zoekmachine optimalisatie is essentieel voor het genereren van leads. Voor 90% van de Nederlanders start hun zoektocht namelijk in Google. Zelfs als mensen de aankoop uiteindelijk offline doen. Vraag onze gratis SEO scan aan en ontvang (uiterlijk) binnen 2 werkdagen een analyse én een advies waar je zelf mee aan de slag kunt.

Hoger in Google met Heers

Met meer dan 10 jaar ervaring en specialisten op het gebied van techniek, content en linkbuilding helpen wij je naar de top in Google.

  • Meer dan 300 top 3 posities in Google
  • 24 / 7 inzicht in de resultaten
  • Resultaat binnen 2 maanden

Onze SEO-abonnementen starten al vanaf €840, – per maand.

Doe de gratis SEO scan

Met onze adviezen kun je direct aan de slag.

  • Alleen aanvragen met een zakelijk e-mailadres worden beantwoord.
  • Op welk(e) zoekwoord(en) wil je (beter) gevonden worden?

We gebruiken je gegevens alleen om je de resultaten te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy

Met ruim 15 jaar ervaring helpen we jou, net als ruim 100 andere klanten, hoger in Google te komen. Of zoals wij dat noemen te Heersen in Google. Dit doen we met behulp van onze bewezen zoekmachine optimalisatie aanpak. Deze aanpak zorgt in 9 van de 10 gevallen al binnen een maand voor de eerste positieve resultaten.

Het begint met de zoekwoorden-analyse

Zoekmachine optimalisatie start wat ons betreft altijd met een zoekwoorden-analyse. Dit om te kijken waar je potentiële klant op zoekt en hoe vaak die daar op zoekt. Daarna doen we een website analyse en een concurrentie analyse. Dit doen we om te kijken wat er aan de website verbeterd moet worden en waar je staat t.o.v. de concurrentie.

Op basis van de uitkomsten van die verschillende analyses kan de SEO-strategie voor je website of webshop bepaald worden.

Hoger in Google door een uitstekende technische basis

De structuur, codering, toegankelijkheid, sitemaps, robots.txt en snelheid. Bij de technische optimalisatie nemen we al deze factoren onder handen. Zo leggen we de ideale basis voor een succesvolle SEO-campagne. Dit technische gedeelte wordt door vele partijen vergeten omdat ze zich bijvoorbeeld alleen focussen op content marketing of linkbuilding. Vaak worden deze partijen ook meer een linkbuilding bureau dan een SEO bureau genoemd.

Door de juiste content

Op basis van de zoekwoorden analyse en bij voorkeur ook op basis van een content strategie (met oog op conversie) creëren we content die zowel Google als je bezoekers verleidt.

Onze SEO tekstschrijver houdt hier onder andere rekening met:

  • de SEO-titel:
  • de meta beschrijving (voor de CTR);
  • synoniemen en latent semantische indexering;
  • en interne links.

Uiteraard houden we ook rekening met conversie. We schrijven met oog op de buyer persona’s en houden rekening met de 7 principes van overtuigen van Cialdini.

We zorgen via blogs of landingspagina’s ook regelmatig voor nieuwe, unieke content. Hierdoor ziet Google dat je site ‘leeft’.

We werken onder andere voor:

  • google ads uitbesteden
  • zoekmachine optimalisatie bureau
  • online marketing bureau
  • hoger in google
  • seo bureau
  • zoekmachine optimalisatie

Autoriteit

Autoriteit is nog steeds de dominante factor als het gaat om vindbaarheid in Google. Wat vroeger Google PageRank was is tegenwoordig Domein Autoriteit (DA). Die autoriteit wordt voornamelijk bepaald door relevante (externe) inkomende links.

Met onze jarenlange ervaring en kennis van de Google algoritmes weten we precies wat voor type links je nodig hebt om je concurrentie in Google te verslaan. Onze bewezen aanpak is gericht op de lange termijn, maar de eerste resultaten zijn vaak al na 4-6 weken te herkennen.

Lees meer over linkbuilding uitbesteden bij Heers.

Meer weten over zoekmachine optimalisatie (SEO)?

Neem contact op
RoderickSenior SEO specialist

Roderick was al bezig met SEO voor Google de markt ging domineren en krijgt nog steeds een kick van stijgende rankings.

SEO dashboard & Maandelijkse rapportages

We rapporteren maandelijks over de werkzaamheden die we uitgevoerd hebben en de behaalde resultaten. In overleg kunnen we ook de focus (op zoekwoorden) maandelijks wijzigen.

Maar soms duurt een maand veel te lang, daarom geven we al onze klanten 24×7 toegang tot ons online dashboard. Hier kun je je rankings zo vaak als je wilt bijhouden / monitoren.

Klaar voor meer leads?

Ben jij klaar voor meer relevante bezoekers via Google (en Bing)? Vraag ons naar de mogelijkheden. Voor je het weet ligt er een SEO marketingplan klaar voor een succesvolle SEO-campagne.

Nog hoger in Google met een Google Partner

Naast SEO specialist zijn we ook Google Ads specialist. Zo zijn we Google Partner en halen we het meeste rendement uit je online advertentiebudget bij Google Ads (AdWords). Met een goede Ads campagne sta je dan zelfs nog boven de gratis zoekresultaten en op die advertenties klikt toch ook zo’n 1/3 van alle gebruikers. Lees meer over Google Ads uitbesteden bij Heers.

Meer over SEO

Waarom SEO uitbesteden?

90% van alle Nederlanders begint zijn zoektocht naar een dienst, product of bedrijf in Google. Daarnaast bewijst SEO online de kwalitatief beste bezoekers op te leveren. De conversiepercentages vanuit organisch verkeer zijn in de meeste gevallen beter dan bijvoorbeeld vanuit online advertenties.

Het uitbesteden van SEO heeft de volgende voordelen:

  • Beschikbaarheid van professionele SEO tools
  • Profiteren van jarenlange ervaring
  • Up-to-date kennis van de Google-richtlijnen (en updates)
  • 24/7 inzicht in de resultaten
  • Elke maand contact met de gezelligste SEO specialisten van NL

Meer weten over waarom je SEO moet doen

Wat kost SEO uitbesteden?

Afhankelijk van de status van je website, de aanwezige content en je linkprofiel bepalen we wat nodig is om de concurrentie te verslaan. Soms betekent dat dat er veel tijd en geld in contentcreatie gaat zitten, soms betekent het dat je uren aan webdevelopment nodig hebt en in andere gevallen betekent het dat er geïnvesteerd moet worden in de autoriteit van het domein (linkbuilding). De daadwerkelijke kosten worden voornamelijk bepaald door de concurrentie op een zoekwoord.

Tijdens onze gratis SEO scan brengen we in kaart welke maandelijkse kosten er nodig zijn om de concurrentie in Google te verpulveren.

Wat levert SEO op?

Grofweg kun je de omzet die je kan behalen berekenen met behulp van de volgende formule:

Zoekvolume X CTR X Conversieratio X prijs van je product / dienst.

  • Zoekvolume = het aantal zoekopdrachten in Google voor de specifieke zoekterm
  • CTR = (doorklik) percentage in de SERP (de zoekresultatenpagina van Google)
  • Conversieratio = het percentage bezoekers wat een actie onderneemt op je website. Bv. aankoop of invullen van een formulier

Hoeveel (online) omzet loop jij mis?

SEO of SEA: Wat past het beste?

Samengevat: ga je voor een steady en meer solide mooi plekje in de zoekmachine resultaten, kies dan voor SEO. Wil je direct goed zichtbaar zijn en direct meer omzet genereren uit de zoekmachines, kies dan voor SEA.

Langere uitleg: met SEA (zoekmachine adverteren) kun je patsboem bovenaan staan in de zoekmachine met een advertentie. Voor die advertentie blijf je echter steeds betalen, voor iedere keer dat iemand erop klikt. Als je stopt met adverteren, is je mooie plekje in de zoekmachine resultaten direct weg. SEO (zoekmachine optimalisatie) vergt een langere adem: het duurt langer voordat je op een goede plek in de zoekresultaten staat. Als je daar eenmaal staat, sta je daar echter wel gratis en ben je er niet zomaar in een dag weer weg.

Kijk altijd naar de conversiepercentages, want die kunnen afhankelijk van de dienst of het product soms flink verschillen voor SEO en SEA.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO specialist zorgt ervoor dat je website zo goed mogelijk presteert in de organische zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Dit doet een SEO specialist door je website te optimaliseren op het gebied van techniek, content en autoriteit (linkbuilding). Er zijn ook SEO specialisten die zich uitsluitend focussen op 1 van deze gebieden, of op 2. Door op alle 3 de pijlers in te zetten, zijn je groeimogelijkheden het grootst en boek je doorgaans het beste resultaat.

Iedere SEO specialist begint met een uitgebreide SEO analyse waarbij gekeken worden naar:

  • de concurrentie (welke content gebruikt de concurrentie en hoe ziet het linkprofiel er uit)
  • de techniek (is de website toegankelijk, indexeerbaar en zijn er bijvoorbeeld issues met crawlen en indexeren)
  • de informatiebehoefte van de doelgroep
  • de zoekwoorden (welke sluiten aan bij de informatiebehoefte / zoekintentie en bij de doelstellingen)
  • de content (welke content kan geoptimaliseerd worden en welke content mist nog)

Nieuwsgierig? Vraag onze gratis SEO check aan.