Gerealiseerde posities

Je kan wel roepen dat je goed bent, maar het lijkt ons ook sterker als je het waar kan maken. Toch?

Klant Zoekwoord Resultaat in Google.nl
Easy Import auto importeren uit Duitsland Nr.1 uit 2.110.000 resultaten
Gravure85 metalen plaatjes Nr.1 uit 3.330.000 resultaten
Horeko horeca software Nr.3 uit  3.930.000 resultaten
Vogel BV beton reparatie Nr.3 uit 1.690.000 resultaten
Jean Heybroek Club Car Nr.1 uit  63.800.000 resultaten

En zelf kunnen we natuurlijk niet achterblijven met ‘online marketing bureau’ op positie 1 in Google uit 5.810.000 resultaten. We geloven namelijk in ‘practice what you preach’ in plaats van alleen maar leuke verhalen vertellen. Nog niet overtuigd!? Neem dan contact met ons op voor nog meer resultaten of informatie over onze aanpak.

ook zo’n toppositie?

Het begint met de zoekwoorden-analyse

Zoekmachine optimalisatie start wat ons betreft altijd met een zoekwoorden-analyse. Dit om te kijken waar je potentiële klant op zoekt en hoe vaak die daar op zoekt. Daarna doen we een website analyse en een concurrentie analyse. Dit doen we om te kijken wat er aan de website verbeterd moet worden en waar je staat t.o.v. de concurrentie.

Op basis van de uitkomsten van die verschillende analyses kan de SEO-strategie voor je website of webshop bepaald worden.

Hoger in Google door een uitstekende technische basis

De structuur, codering, toegankelijkheid, sitemaps, robots.txt en snelheid. Bij de technische optimalisatie nemen we al deze factoren onder handen. Zo leggen we de ideale basis voor een succesvolle SEO-campagne. Dit technische gedeelte wordt door vele partijen vergeten omdat ze zich bijvoorbeeld alleen focussen op content marketing of linkbuilding.

Hoger in Google?

Zoekmachine optimalisatie is essentieel voor het genereren van leads. Voor 90% van de Nederlanders start hun zoektocht namelijk in Google. Zelfs als mensen de aankoop uiteindelijk offline doen. Vraag onze gratis SEO scan aan en ontvang (uiterlijk) binnen 2 werkdagen een analyse én een advies waar je zelf mee aan de slag kunt.

Hoger in Google met Heers

Met meer dan 10 jaar ervaring en specialisten op het gebied van techniek, content en linkbuilding helpen wij je naar de top in Google.

  • Meer dan 300 top 3 posities in Google
  • 24 / 7 inzicht in de resultaten
  • Resultaat binnen 2 maanden

Onze SEO-abonnementen starten al vanaf €380, – per maand.

Doe de gratis SEO scan

Met onze adviezen kun je direct aan de slag.

  • Alleen aanvragen met een zakelijk e-mailadres worden beantwoord.
  • Op welk(e) zoekwoord(en) wil je (beter) gevonden worden?

We gebruiken je gegevens alleen om je de resultaten te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy

Door de juiste content

Op basis van de zoekwoorden analyse en bij voorkeur ook op basis van een content strategie (met oog op conversie) creëren we content die zowel Google als je bezoekers verleidt.

We houden hierbij onder andere rekening met:

  • de SEO-titel:
  • de meta beschrijving (voor de CTR);
  • synoniemen en latent semantische indexering;
  • en interne links.

Uiteraard houden we ook rekening met conversie. We schrijven met oog op de buyer persona’s en houden rekening met de 7 principes van overtuigen van Cialdini.

We zorgen via blogs of landingspagina’s ook regelmatig voor nieuwe, unieke content. Hierdoor ziet Google dat je site ‘leeft’.

We werken onder andere voor:

  • google ads uitbesteden
  • zoekmachine optimalisatie bureau
  • online marketing bureau
  • hoger in google
  • seo bureau
  • seo optimalisatie

Autoriteit

Autoriteit is nog steeds de dominante factor als het gaat om vindbaarheid in Google. Wat vroeger Google PageRank was is tegenwoordig Domein Autoriteit (DA). Die autoriteit wordt voornamelijk bepaald door relevante (externe) inkomende links.

Met onze jarenlange ervaring en kennis van de Google algoritmes weten we precies wat voor type links je nodig hebt om je concurrentie in Google te verslaan. Onze bewezen aanpak is gericht op de lange termijn, maar de eerste resultaten zijn vaak al na 4-6 weken te herkennen.

Lees meer over onze linkbuiling aanpak.

Meer weten over zoekmachine optimalisatie (SEO)?

Neem contact op
seo specialistRoderickSenior SEO specialist

Roderick was al bezig met SEO voor Google de markt ging domineren en krijgt nog steeds een kick van stijgende rankings.

SEO dashboard & Maandelijkse rapportages

We rapporteren maandelijks over de werkzaamheden die we uitgevoerd hebben en de behaalde resultaten. In overleg kunnen we ook de focus (op zoekwoorden) maandelijks wijzigen.

Maar soms duurt een maand veel te lang, daarom geven we al onze klanten 24×7 toegang tot ons online dashboard. Hier kun je je rankings zo vaak als je wilt bijhouden / monitoren.

Klaar voor meer leads?

Ben jij klaar voor meer relevante bezoekers via Google (en Bing)? Vraag ons naar de mogelijkheden. Voor je het weet ligt er een SEO marketingplan klaar voor een succesvolle SEO-campagne.

Nog hoger in Google met een Google Partner

Naast zoekmachine optimalisatie specialisten zijn we ook Google Partner en halen we het meeste rendement uit je online advertentiebudget bij Google Ads (AdWords). Met een goede Ads campagne sta je dan zelfs nog boven de gratis zoekresultaten en op die advertenties klikt toch ook zo’n 1/3 van alle gebruikers.

Meer over SEO

Waarom SEO?

90% van alle Nederlanders begint zijn zoektocht naar een dienst, product of bedrijf in Google. Daarnaast bewijst SEO online de kwalitatief beste bezoekers op te leveren. De conversiepercentages vanuit organisch verkeer zijn in de meeste gevallen beter dan bijvoorbeeld vanuit online advertenties.

Meer weten over waarom je SEO moet doen

Wat is lokale SEO?

Achter bijna de helft van alle zoekopdrachten zit een lokale zoekintentie. Lokale SEO is er op gericht specifiek in je eigen regio bovenaan in Google te komen.

Lokale zoekmachine optimalisatie is meer dan alleen een Google Mijn Bedrijf-pagina aanmaken. Je moet ook rekening houden met ‘local citations’ en lokale backlinks.

Meer over lokale SEO

Wat is linkbuilding?

Je vindbaarheid in Google wordt grofweg bepaald door techniek, content en autoriteit. Die autoriteit wordt vnl. bepaald door de websites die naar jouw website linken. Linkbuilding is de strategie om een zo sterk (en natuurlijk) mogelijk linkprofiel voor je website op te bouwen.

Meer over linkbuilding

Wat levert SEO op?

Grofweg kun je de omzet die je kan behalen berekenen met behulp van de volgende formule:

Zoekvolume X CTR X Conversieratio X prijs van je product / dienst.

  • Zoekvolume = het aantal zoekopdrachten in Google voor de specifieke zoekterm
  • CTR = (doorklik) percentage in de SERP (de zoekresultatenpagina van Google)
  • Conversieratio = het percentage bezoekers wat een actie onderneemt op je website. Bv. aankoop of invullen van een formulier

Hoeveel (online) omzet loop jij mis?

SEO of SEA: Wat past het beste?

Samengevat: ga je voor een steady en meer solide mooi plekje in de zoekmachine resultaten, kies dan voor SEO. Wil je direct goed zichtbaar zijn en direct meer omzet genereren uit de zoekmachines, kies dan voor SEA.

Langere uitleg: met SEA (zoekmachine adverteren) kun je patsboem bovenaan staan in de zoekmachine met een advertentie. Voor die advertentie blijf je echter steeds betalen, voor iedere keer dat iemand erop klikt. Als je stopt met adverteren, is je mooie plekje in de zoekmachine resultaten direct weg. SEO (zoekmachine optimalisatie) vergt een langere adem: het duurt langer voordat je op een goede plek in de zoekresultaten staat. Als je daar eenmaal staat, sta je daar echter wel gratis en ben je er niet zomaar in een dag weer weg.

Kijk altijd naar de conversiepercentages, want die kunnen afhankelijk van de dienst of het product soms flink verschillen voor SEO en SEA.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO specialist of SEO expert zorgt ervoor dat je website zich van zijn beste kant laat zien voor zoekmachines zoals Google. Hij doet dit door je website te optimaliseren op het gebied van techniek, content en autoriteit (linkbuilding). Er zijn ook SEO specialisten die zich uitsluitend focussen op 1 van deze gebieden, of op 2. Door op alle 3 de pijlers in te zetten, zijn je groeimogelijkheden het grootst en boek je doorgaans het beste resultaat.

Kan ik SEO ook zelf doen?

Ja, dat kan zeker. Ga er echter wel van uit dat het een hoop tijd kost, zowel wat betreft kennisvergaring als wat betreft uitvoering. Voor linkbuilding heb je bijvoorbeeld connecties nodig om steeds weer nieuwe links naar je website te realiseren.

Op contentgebied zul je eerst een zoekwoordenonderzoek moeten doen en vervolgens heb je tijd en talent nodig voor het schrijfwerk. Ook heb je technische kennis nodig: de bots van zoekmachines kijken naar de technische achterkant van je website, dus het vraagt expertise om die techniek zo goed en aantrekkelijk mogelijk neer te zetten.

Hoe kies ik de juiste specialist?

Aanbod genoeg aan SEO specialisten, maar hoe kies je een goede? Er zijn geen kwaliteitskeurmerken of registers voor SEO specialisten: iedereen kan op een mooie dag besluiten zichzelf SEO specialist te noemen.

Ons advies: gebruik je gezonde verstand als je een goede SEO specialist zoekt. Ook een steengoede SEO expert kan je niet beloven dat je binnen twee maanden de giganten zoals Bol of Zalando voorbijgaat op heel competitieve zoekwoorden. Lees reviews en cases en stel kritische vragen. Biedt een SEO specialist een gratis SEO check aan, ga dan op dat aanbod in. Je krijgt dan een voorproefje van hoe de SEO specialist werkt en hoe de communicatie is.

Levert mijn SEO specialist goed werk?

Als je je na een jaar vertwijfeld afvraagt of je SEO specialist goed werk levert, dan is het antwoord waarschijnlijk: helaas niet. Goede SEO zorgt ervoor dat je duidelijk resultaten boekt: je schuift omhoog in de zoekresultaten op termen die voor jou relevant zijn. Logisch gevolg daarvan is dat je het drukker krijgt.

Als je dus geen inzicht hebt in stijgingen in de zoekresultaten en het ook niet drukker hebt gekregen, dan is het tijd om je eens achter de oren te krabben over je keuze voor je SEO specialist.

Waarom zou voor Heers kiezen?

Euhm, waar beginnen we! Laten we het hierop houden: als je klaar bent met mooie woorden en dikke rapporten en klaar bent om het flink druk te krijgen, dan helpt Heers je graag Heersen.