Ik had niet gedacht dat hogere rankings in Google zoveel meer aanvragen op zouden leveren! En nu met de nieuwe website hebben we ook nog meer conversie.

Wij werken onder andere voor:

  • zoekmachine optimalisatie
  • webdesign
  • seo
  • seo specialist
  • linkbuilding
  • seo expert
  • seo specialist
  • seo bedrijf
  • hoog in google
  • online marketing bureau

Sinds we Heers de SEO laten doen zijn we met meerdere zoekwoorden op pagina 1 van Google terecht gekomen en is het in onze showroom drukker dan ooit.

Freelancer of een bureau?

Er zijn 2 belangrijke redenen om te kiezen voor een bureau i.p.v. een freelancer. De eerste reden is continuïteit . Met meerdere SEO junkies kan er hier af en toe ook gewoon iemand op vakantie of minder leuk, ziek worden, zonder dat jij als klant dit merkt. Een SEO specialist inhuren van een bureau zorgt er dus voor dat je campagnes niet stilvallen.

De tweede reden is kennis. Dit gaat niet zozeer om specifieke SEO kennis, al houden we elkaar hier wel lekker scherp. Ook aanverwante kennis op het gebied van conversie optimalisatie, webredactie en webdesign is in onze ogen essentieel om het beste resultaat uit je SEO campagne(s) te halen. Veel freelance SEO consultants / experts weten bijvoorbeeld weinig of niets van techniek of een systeem als WordPress of hebben nog nooit van doelen en conversiemetingen gehoord.

Daarnaast zijn we natuurlijk Google Partner en kunnen we je ook laten Heersen in de advertenties van Google.

Domineren in Google?

Onze bewezen aanpak heeft al voor meer dan 300 top 5 posities gezorgd.

  • Ruim 10 jaar ervaring
  • Maandelijkse rapportages
  • Resultaat binnen 2-3 weken
  • Online dashboard met alle resultaten

SEO Consultant / expert / specialist

Er worden veel verschillende termen gebruikt voor professionals die je helpen hoger in de gratis resultaten van Google te komen. De meest gebruikte zijn SEO specialist en SEO consultant, maar wat doet zo’n professional dan?

Techniek als basis

Techniek is de basis voor je vindbaarheid in Google. Een website moet tegenwoordig niet alleen goed gecodeerd zijn en goed geïndexeerd worden, maar ook snel, toegankelijk en veilig zijn.

Wij houden rekening met title tags, headers, schema.org, Google PageSpeed Insights en nog veel meer. Zo zorgen we voor een goede technische basis voor je vindbaarheid in Google.

Content als brandstof

Voor je vindbaarheid is het essentieel om content te hebben die zowel je bezoekers als Google verleidt. Want aan bezoekers die niks doen op je website heb je niets, maar aan briljante content die niemand leest ook niet. Wij zorgen voor Heersende webteksten die voor meer bezoekers zorgen en meer bezoekers verleiden tot conversie.

Onze content marketeers weten alles van keyword density, buyers persona’s en de principes van overtuigen van Cialdini. De laatste jaren combineren we bij Heers zoekmachine optimalisatie meer en meer met uitgebreide content strategie.

Naast keywords houden onze content marketeers uiteraard tijdens het schrijven ook rekening met synoniemen en latent semantische indexering.

Autoriteit

PageRank is dood, lang leve de Domein Autoriteit! Wat je er ook van vindt, relevante inkomende externe links zijn nog steeds erg belangrijk voor je vindbaarheid. Linkbuilding hoort daarom onderdeel van je SEO strategie te zijn

Met ons enorme PR netwerk zorgen we dat jou website of webshop de juiste exposure en links krijgt.

Als eerste wil ik zeggen dat ik heel erg blij ben met jullie werkzaamheden. Sindsdien we met jullie werken zijn we enorm gestegen op Google. Ik vertrouw op jullie werkzaamheden laat het aan jullie inzicht over om de andere zoekwoorden ook te laten stijgen. Jullie leveren top werk af, klasse ga zo door.

Wij werken onder andere met:

  • seo expert
  • seo optimalisatie
  • google adwords uitbesteden
  • seo bureau
  • hoger in google

Het begin, de SEO analyse

Uiteraard begint alles met een grondige analyse van de zoekwoorden, de website en de concurrentie. Op basis daarvan bepalen we of de focus moet liggen op techniek, content, autoriteit of een combinatie daarvan.

SEO Quick Wins & lange termijn

Na de analyse beginnen we met de Quick Wins (in de meeste gevallen zijn die er) om zo snel resultaat te behalen voor onze klanten. Meestal zijn dit OnSite verbeteringen, maar soms kan het ook een kwestie van linkbuilding zijn. Voor de lange termijn adviseren we altijd (om diverse redenen) aan de slag te gaan met content marketing.

Kijken, kijken …, niet kopen

Veel bezoekers op je website is alleen maar nuttig als die ook op je website doen wat jij wilt. Bovenaan staan in Google is niet zaligmakend, maar gelukkig hebben we veel ervaring met conversie optimalisatie. We kunnen al die extra bezoekers ook nog eens omzetten naar meer concrete leads en omzet.

Getraind worden door een ervaren SEO consultant?

Een aantal keer per jaar geven onze consultants trainingen (zowel op onze eigen locatie als incompany). In 1 middag leer je (bijna) alles over zoekmachine optimalisatie.

We brengen alle factoren van Google terug naar jip-en-janneke taal, zodat je een duidelijk en compleet overzicht hebt. Na afloop ben je zelf in staat je website beter te laten ranken in Google.

Sparren met een SEO specialist?

Gewoon ouderwets 1-op-1 sparren? Samen live achter een scherm zitten om je website en de concurrentie te analyseren? Geen probleem! Onze experts zijn per blokken van 2 uur in te huren op onze eigen locatie in het centrum van Gorinchem, maar ook incompany.

Uiteraard kunnen we ook vooraf aan zo’n sessie een uitgebreide analyse doen en die live met je komen bespreken.

Wil je zelf alvast een start maken met SEO lees dan eerst de Starter Guide van Google.