Waarom SEO uitbesteden aan ons?

Bij Heers zijn we echte SEO-junkies. Je SEO uitbesteden aan ons is dan ook een goed idee als je hoger in Google wilt komen.

Wil je bewijs? Hier enkele SEO resultaten die we behaalden voor onze klanten:

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen op SEO gebied? Vraag dan hiernaast je gratis SEO check aan.

In je gratis SEO check vertellen we je waar de SEO kansen voor jouw website liggen. En we leggen je uit hoe wij die verbeterpunten bij hun lurven zouden pakken.

Vrijblijvende SEO check

Weten wat SEO uitbesteden je op kan leveren?

  • Alleen aanvragen met een zakelijk e-mailadres worden beantwoord.
  • Op welk(e) zoekwoord(en) wil je (beter) gevonden worden?

We gebruiken je gegevens alleen om je de resultaten te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy

Waar een ander online bureau het af liet weten voor ons, pakte Heers direct door in de 1e maanden naar diverse top 3 posities voor ons in Google. Echte vakmensen!

SEO uitbesteden: dit doen we voor je

SEO: je kunt er niet buiten als je écht online resultaat wilt boeken met je organisatie. Want: de zoekmachine, of Google, is hét startpunt van vrijwel iedere customer journey. Zoek je zelf een dienst of een product, dan weet je hoe dat gaat: eerst even googelen. Zelfs als je uiteindelijk de aankoop offline doet (het ROPO-effect).

Bij Heers kun je je SEO uitbesteden van a tot z. Je kunt een complete SEO strategie bij ons afnemen, maar bent ook van harte welkom als je diepgang zoekt op specifieke SEO diensten. Heers biedt je:

Needless to say, maar onze SEO werkzaamheden spelen zich allemaal af binnen de richtlijnen van Google.

Bedrijven die al kozen voor hun SEO uitbesteden aan Heers

  • online marketing bureau
  • luxaflex
  • seo bureau
  • seo specialist
  • zoekmachine optimalisatie
  • seo uitbesteden

SEO uitbesteden aan Heers = inzetten op alle SEO pijlers

Bij Heers zit je goed als je SEO in de breedste zin van het woord zoekt. Voor alle drie de pijlers van SEO, dus techniek, autoriteit en content, hebben we SEO specialisten in huis.

  • Onze specialisten in technische SEO zorgen ervoor dat Google zijn crawl budget voor jouw website effectief inzet. De website van je organisatie zet dus zijn beste beentje voor voor Google. En dat merk je in de Googleposities.
  • Onze ‘autoritaire’ collega’s bouwen een natuurlijk linkprofiel voor de website op, waardoor de autoriteit van je website in de ogen van Google stijgt.
  • Verder ben je bij een content specialist van Heers aan het juiste adres voor heldere teksten met de juiste keyword density, geschreven om eerst Google en vervolgens je doelgroep te verleiden.

Je SEO uitbesteden aan Heers betekent dus: inzetten op alle drie de SEO pijlers. En dat heeft resultaat: sterke posities in de zoekresultaten, meer traffic naar je website en meer bezoekers die klant worden.

SEO uitbesteden: Duidelijke resultaten, transparante aanpak

Heers houdt niet van shady praktijken. Waar we wel van houden: duidelijke resultaten.

SEO uitbesteden voor +482% meer omzet, 432% meer bezoekers? Resultaat, daar draait SEO om bij Heers. Op onze pagina met cases vind je een kleine selectie uit de resultaten die we onlangs behaalden voor onze klanten.

En voor de transparantie ;-): die 482% meer omzet was voor DHK Kozijnen, en over die 432% meer bezoekers lees je meer in de case van DaglichtDirect.

Wij (en onze SEO) hebben geen geheimen voor je

Resultaat, daar houden we dus van. Maar er is nog iets waar we van houden: transparantie.

We geven je graag inzicht in wat we doen, waarom we dat doen en hoe we het doen. Of je nu precies snapt hoe SEO werkt of juist weinig kaas hebt gegeten van SEO: je kunt ons al je vragen stellen. Vinden we alleen maar leuk.

We leggen je graag uit hoe de vork in de steel steekt en welke strategische stappen we nemen om je targets te gaan halen en je optimaal rendement te leveren.

En: jij en je team mogen altijd met ons meekijken terwijl we aan het werk zijn. Je kunt dus van minuut tot minuut zien waar je je marketingbudget in stopt en wat dat oplevert.

Via ons online dashboard heb je 24/7 inzicht in:

  • je rankings en wijzigingen daarvan per periode in Google & Bing;
  • de links naar je website;
  • de gegevens uit Google Search Console;
  • de gegevens uit Google Analytics.

Wil je bijvoorbeeld ook je Google Ads campagnes kunnen monitoren of zien hoe het ervoor staat met je marketing automation? Laat het ons weten, dan koppelen we je dashboard aan bijvoorbeeld:

  • Google & Bing Ads;
  • MailChimp;
  • De belangrijkste social media kanalen.

Daarnaast overleggen we maandelijks met je over de voortgang. We vertellen je exact wat we de afgelopen maand gedaan hebben en hoe we de komende maand willen aanvliegen.

Overweeg je je SEO uit te besteden?

Neem dan contact met ons op
seo specialistRoderickOnline Marketeer

Roderick kent alle ins en outs van Google en weet als geen ander wat er nodig is om je website bovenaan in Google te krijgen.

SEO uitbesteden: kosten

SEO is altijd maatwerk. We stellen onze marketingmix zorgvuldig voor je af op basis van jouw wensen en onze kennis. Met een SEO scan leggen we de vinger op de SEO kansen voor jouw organisatie. Aan de hand van die kansen geven we je een indicatie van hoe we jou met SEO concreet aan meer traffic en meer klanten kunnen helpen.

Bij Heers neem je een SEO maandabonnement af gebaseerd op uren. Die uren besteden we in overleg aan:

We geven je uiteraard advies over de manier waarop jij SEO het effectiefst kunt inzetten. Op basis van dit advies geven we je vervolgens een indicatie van de kosten voor je SEO uitbesteden aan Heers.

Meer over SEO

Waarom SEO?

90% van alle Nederlanders begint zijn zoektocht naar een dienst, product of bedrijf in Google. Daarnaast bewijst SEO online de kwalitatief beste bezoekers op te leveren. De conversiepercentages vanuit organisch verkeer zijn in de meeste gevallen beter dan bijvoorbeeld vanuit online advertenties.

Meer weten over waarom je SEO moet doen

Wat is lokale SEO?

Achter bijna de helft van alle zoekopdrachten zit een lokale zoekintentie. Lokale SEO is er op gericht specifiek in je eigen regio bovenaan in Google te komen.

Lokale zoekmachine optimalisatie is meer dan alleen een Google Mijn Bedrijf-pagina aanmaken. Je moet ook rekening houden met ‘local citations’ en lokale backlinks.

Meer over lokale SEO

Wat levert SEO op?

Grofweg kun je de omzet die je kan behalen berekenen met behulp van de volgende formule:

Zoekvolume X CTR X Conversieratio X prijs van je product / dienst.

  • Zoekvolume = het aantal zoekopdrachten in Google voor de specifieke zoekterm
  • CTR = (doorklik) percentage in de SERP (de zoekresultatenpagina van Google)
  • Conversieratio = het percentage bezoekers wat een actie onderneemt op je website. Bv. aankoop of invullen van een formulier

Hoeveel (online) omzet loop jij mis?

SEO of SEA: Wat past het beste?

Samengevat: ga je voor een steady en meer solide mooi plekje in de zoekmachine resultaten, kies dan voor SEO. Wil je direct goed zichtbaar zijn en direct meer omzet genereren uit de zoekmachines, kies dan voor SEA.

Langere uitleg: met SEA (zoekmachine adverteren) kun je patsboem bovenaan staan in de zoekmachine met een advertentie. Voor die advertentie blijf je echter steeds betalen, voor iedere keer dat iemand erop klikt. Als je stopt met adverteren, is je mooie plekje in de zoekmachine resultaten direct weg. SEO (zoekmachine optimalisatie) vergt een langere adem: het duurt langer voordat je op een goede plek in de zoekresultaten staat. Als je daar eenmaal staat, sta je daar echter wel gratis en ben je er niet zomaar in een dag weer weg.

Kijk altijd naar de conversiepercentages, want die kunnen afhankelijk van de dienst of het product soms flink verschillen voor SEO en SEA.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO specialist of SEO expert zorgt ervoor dat je website zich van zijn beste kant laat zien voor zoekmachines zoals Google. Hij doet dit door je website te optimaliseren op het gebied van techniek, content en autoriteit (linkbuilding). Er zijn ook SEO specialisten die zich uitsluitend focussen op 1 van deze gebieden, of op 2. Door op alle 3 de pijlers in te zetten, zijn je groeimogelijkheden het grootst en boek je doorgaans het beste resultaat.

Hoe kies je de juiste specialist?

Aanbod genoeg aan SEO specialisten, maar hoe kies je een goede? Er zijn geen kwaliteitskeurmerken of registers voor SEO specialisten: iedereen kan op een mooie dag besluiten zichzelf SEO specialist te noemen.

Ons advies: gebruik je gezonde verstand als je een goede SEO specialist zoekt. Ook een steengoede SEO expert kan je niet beloven dat je binnen twee maanden de giganten zoals Bol of Zalando voorbijgaat op heel competitieve zoekwoorden. Lees reviews en cases en stel kritische vragen. Biedt een SEO specialist een gratis SEO check aan, ga dan op dat aanbod in. Je krijgt dan een voorproefje van hoe de SEO specialist werkt en hoe de communicatie is.

Levert mijn SEO specialist goed werk?

Als je je na een jaar vertwijfeld afvraagt of je SEO specialist goed werk levert, dan is het antwoord waarschijnlijk: helaas niet. Goede SEO zorgt ervoor dat je duidelijk resultaten boekt: je schuift omhoog in de zoekresultaten op termen die voor jou relevant zijn. Logisch gevolg daarvan is dat je het drukker krijgt.

Als je dus geen inzicht hebt in stijgingen in de zoekresultaten en het ook niet drukker hebt gekregen, dan is het tijd om je eens achter de oren te krabben over je keuze voor je SEO specialist.