Wil je dat jouw website opvalt in de zee van online content? Sta je voor de uitdaging om zowel Google als je bezoekers te overtuigen? En vraag jij je ook af, wat is nou eigenlijk goede content volgens Google? Dan is het tijd om te ontdekken hoe je jouw webcontent “Google proof” maakt. Zoekwoord optimalisatie,
Blog
Hoe jij de 7 principes van Cialdini inzet voor Google Ads
We geven het eerlijk toe. Google Ads specialisten houden van cijfers en data, hoe meer hoe beter. Het liefst verdrinken we in alle data en zijn we uren bezig met data-analyse. Maar Google Ads is veel meer dan de cijfers en data. Ook marketingpsychologie is een belangrijk onderdeel binnen Google Ads. En hoe kun je
Hoe maak je een SEO-dashboard in Looker Studio?
Wil jij je onlinemarketingdata eenvoudig rapporteren? Start dan met dashboarden via Looker Studio. Onze SEO-rapportages zijn door het gebruik van Looker efficiënter, beter inzichtelijk voor onze klanten en helemaal in de stijl van Heers. Wij kunnen niet zonder. Daarom delen we de beste tips wanneer je wilt starten met het bouwen van dashboards in Looker
Wat is content marketing?
Je kunt er al een tijdje niet meer omheen, content marketing. Als je indruk wil maken op je doelgroep en op Google moet je aan de slag met (goede) content. Maar wat is content marketing precies? Bij content marketing draait het om sterke, creatieve en overtuigende content en dan moet je ook nog nagedacht hebben
Landingspagina’s voor Google Ads: Hoe jij dit cruciale element perfectioneert
Google Search, Display, Shopping, YouTube, allemaal verschillende campagnetypen in Google Ads met één gezamenlijke overeenkomst: je eindigt altijd op een landingspagina. Niet voor niets dus dat Google ook een grote waarde hangt aan de kwaliteit van jouw landingspagina. Is de kwaliteit of relevantie slecht? Dan ga je dat zeker merken aan je resultaten. Adverteren in
Google display campagne, een complete uitleg. De voordelen, wanneer en hoe in te zetten & meer
Advertenties binnen Google display campagnes zijn die opvallende advertenties die je op populaire websites als Buienradar en Marktplaats tegenkomt. Dit blog bevat een complete uitleg over deze display campagnes. Van wat een display campagnes precies is en de voordelen van het campagnetype tot hoe je dit type campagne het beste in kunt zetten. Lees snel
Hoger in Google of zelfs helemaal bovenaan in Google? De 31 beste tips
“Hoe kom ik bovenaan in Google?” Dat is al heel lang een veelgestelde vraag zowel in Google, maar ook offline krijgen we deze vraag best vaak. Met deze 31 tips is hoger in Google komen een stap dichterbij. Waarom ‘maar’ 31? Nou simpelweg omdat de meeste tips, die je online tegenkomt, uitgemolken of achterhaald zijn.
Maak een contentstrategie in 7 stappen
Je wil iets met content doen. Maar in het wild bloggen en torenhoge kosten uitgeven aan advertenties is niet de manier waarop. Succes met content vraagt om een strategische aanpak: een contentstrategie. Het klinkt misschien ingewikkeld, maar een content strategie maak je prima zelf. Hoe? Dat lees je in dit blog. Wat is een contentstrategie
Werkt jouw linkbuilding strategie nog wel?
Je bent inmiddels natuurlijk wel lang genoeg met SEO bezig om te weten dat linkbuilding een essentieel onderdeel moet zijn van je aanpak. Je kan kiezen voor content marketing in de hoop dat mensen vrijwillig naar je gaan linken, je kan backlinks kopen of ruilen, of je kan het gehele linkbuilden uitbesteden aan een expert