• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

HEERS

  • Home
  • Diensten
  • Cases
  • Team
  • Blog
  • Contact

Blog

Google Ads update: wie wil er een surprise-ei?

Erik Hettinga
Senior Online Marketeer
28 september 2020
Leestijd: 7 minuten
3

Bij ons op kantoor is het nooit saai. En als dat wel zo lijkt, helpt Google ons een handje. Dan komen ze met een update of een stiekeme tweak aan een van hun diensten. Hebben we weer iets om uit te zoeken en aan te passen. Dat Google met ons meedenkt, zien we deze maand

Onderwerp SEA

Lezen

De ideale online strategie voor jouw website

Jeffrey de Gruijter
Sales en marketing consultant
8 september 2020
Leestijd: 7 minuten
11

Klinkende champagneglazen op de jaarlijks terugkerende beurs in Amsterdam of de borrel van de lokale sportvereniging: je zult het ongetwijfeld een keer hebben meegemaakt. Het is voor veel bedrijven onderdeel van de offline marketingstrategie. We hoeven niemand uit te leggen dat alle grote evenementen even op zich laten wachten in deze tijd, dus het genereren

Onderwerp Content, Conversie

Lezen

3 tips voor het beste resultaat met een productbeschrijving

Jeffrey de Gruijter
Sales en marketing consultant
26 augustus 2020
Leestijd: 5 minuten
21

Wie leest die ellenlange productbeschrijving eigenlijk nog, zul je wel eens denken. En wat zet je er dan in vredesnaam allemaal in? Dat is lastiger dan je denkt. De productbeschrijving moet namelijk in eerste instantie relevante informatie bieden voor de bezoekers, zodat ze voldoende relevante informatie vinden voordat ze eventueel overgaan tot een aankoop. Maar…

Onderwerp Algemeen, Zoekmachine optimalisatie

Lezen

Hoe je voorkomt dat lezers na de eerste zin afhaken

Merel Uppenkamp
Content medewerker
14 augustus 2020
Leestijd: 6 minuten

Drie, twee, één, BAM. Je websitebezoeker heeft in deze luttele seconden bepaald weg te klikken of toch te blijven. Ja, dat is best kort om een lezer te overtuigen. Hoe zorg je er zegevierend voor dat bezoekers door blijven lezen na de eerste zin? Allereerst, wil je aandacht of wil je interesse? Jij wil niet

Onderwerp Content Tags copywriting

Lezen

Google Analytics direct verkeer uitpluizen

Erik Hettinga
Senior Online Marketeer
20 juli 2020
Leestijd: 4 minuten
3

Even snel een website delen via een app is één van mijn favoriete bezigheden. Als ik online een tof product gevonden heb dan stuur ik vaak een WhatsApp naar het thuisfront. Soms deel ik het ook met vrienden op Facebook. Dan ben ik altijd benieuwd of dat zij net zo enthousiast zijn als ik. Mocht

Onderwerp Conversie, SEA, Zoekmachine optimalisatie

Lezen

Hoeveel (online) omzet loop jij mis?

seo specialistRoderick
Online Marketeer
23 juni 2020
Leestijd: 6 minuten
21

De laatste jaren hebben veel bedrijven meer omzet gerealiseerd via zoekmachine marketing. Helaas zijn er ook nog steeds een heleboel bedrijven die niet weten hoeveel omzet ze mislopen door niet goed te scoren in Google (en Bing en DuckDuckGo). Gelukkig kunnen we die mensen helpen aan nuttige inzichten en in dit blog een goede indicatie

Onderwerp Conversie, SEA, Zoekmachine optimalisatie

Lezen

19 Tips om je conversie te verhogen

seo specialistRoderick
Online Marketeer
15 juni 2020
Leestijd: 6 minuten
2

Je bent natuurlijk al jaren druk bezig met zoekmachine optimalisatie en ook in Google Ads ben je als bedrijf goed vertegenwoordigd. Daarnaast post je je helemaal suf op social media en ben je zelfs de laatste jaren serieus aan de slag gegaan met content marketing. Voldoende bezoekers dus op je website! Maar hoe zit het

Onderwerp Conversie

Lezen

Dingen die beter / makkelijker gaan met een hoge domein-autoriteit

seo specialistRoderick
Online Marketeer
27 mei 2020
Leestijd: 3 minuten
1

Of je nou werkt met domein-autoriteit (DA) van MOZ of domein-rating (DR) van aHrefs, de autoriteit van je domein is belangrijk. In dit artikel gaan we in op een aantal zaken die dankzij een hogere autoriteit makkelijker gaan. Autoriteit wordt bepaald door je linkprofiel, hoe beter het linkprofiel van je website, hoe hoger je Inhoudsopgave

Onderwerp Zoekmachine optimalisatie

Lezen

Hoe kun je leadgeneratie inzetten voor je bedrijf?

Jeroen Bongers
Online Marketeer
11 mei 2020
Leestijd: 10 minuten

Voor de ene branche zal het in deze tijd geen probleem zijn om aan nieuwe leads te komen. Voor de andere branche is het een buitengewone uitdaging om aan nieuwe leads te komen. In beide gevallen blijft het onderwerp leadgeneratie interessant. Want ga je jouw strategie aanpassen op de vele aanvragen of moet je juist

Onderwerp Algemeen

Lezen
« Volgende
Vorige »

Op zoek naar?

  • Een SEO bureau
  • Een SEO specialist
  • Een SEO check
  • SEO tips

Concreet

  • SEO uitbesteden
  • Linkbuilding uitbesteden
  • SEO teksten laten schrijven
  • Google Ads uitbesteden (SEA)

Info

  • Team / Vacatures (3)
  • Support / Begrippenlijst
  • Privacy Policy
  • Algemene voorwaarden
Online Marketing Bureau Heers

Vraag direct een online marketing offerte aan.

begin met Heersen