Google Search, Display, Shopping, YouTube, allemaal verschillende campagnetypen in Google Ads met één gezamenlijke overeenkomst: je eindigt altijd op een landingspagina. Niet voor niets dus dat Google ook een grote waarde hangt aan de kwaliteit van jouw landingspagina. Is de kwaliteit of relevantie slecht? Dan ga je dat zeker merken aan je resultaten. Adverteren in
Blog
Google display campagne, een complete uitleg. De voordelen, wanneer en hoe in te zetten & meer
Advertenties binnen Google display campagnes zijn die opvallende advertenties die je op populaire websites als Buienradar en Marktplaats tegenkomt. Dit blog bevat een complete uitleg over deze display campagnes. Van wat een display campagnes precies is en de voordelen van het campagnetype tot hoe je dit type campagne het beste in kunt zetten. Lees snel
Hoger in Google of zelfs helemaal bovenaan in Google? De 31 beste tips
“Hoe kom ik bovenaan in Google?” Dat is al heel lang een veelgestelde vraag zowel in Google, maar ook offline krijgen we deze vraag best vaak. Met deze 31 tips is hoger in Google komen een stap dichterbij. Waarom ‘maar’ 31? Nou simpelweg omdat de meeste tips, die je online tegenkomt, uitgemolken of achterhaald zijn.
Maak een contentstrategie in 7 stappen
Je wil iets met content doen. Maar in het wild bloggen en torenhoge kosten uitgeven aan advertenties is niet de manier waarop. Succes met content vraagt om een strategische aanpak: een contentstrategie. Het klinkt misschien ingewikkeld, maar een content strategie maak je prima zelf. Hoe? Dat lees je in dit blog. Wat is een contentstrategie
Werkt jouw linkbuilding strategie nog wel?
Je bent inmiddels natuurlijk wel lang genoeg met SEO bezig om te weten dat linkbuilding een essentieel onderdeel moet zijn van je aanpak. Je kan kiezen voor content marketing in de hoop dat mensen vrijwillig naar je gaan linken, je kan backlinks kopen of ruilen, of je kan het gehele linkbuilden uitbesteden aan een expert
Backlinks kopen …, maar dat mag toch helemaal niet?
Wie zich verdiept heeft in SEO (in onze ogen moet dat bijna iedereen zijn) ontkomt niet aan het fenomeen ‘backlinks kopen‘. Van Google mag je geen backlinks kopen, want de utopie van Google is dat je zulke briljante content schrijft dat andere websites vrijwillig een backlink plaatsen naar jouw website. In dit artikel lees je
Wat is conversie optimalisatie (CRO)?
Je hebt je SEO op orde. De advertenties in Google Ads draaien als een malle. En in elke offline uiting staat je domeinnaam pontificaal op de voorkant. Kortom: er komt voldoende verkeer naar je website. Maar, toch haal je onvoldoende rendement uit die bezoekers. Ze converteren te weinig, niet vaak genoeg, of met een te
Google Advanced Search Operators: Googelen als een pro
Ben je ooit gefrustreerd geraakt door eindeloos zoeken naar iets specifieks op Google? Maak je geen zorgen; je bent niet de enige. Gelukkig is er een oplossing: Google Advanced Search Operators. Ja, je leest het goed! Met deze tips leer je googelen voor gevorderden. Laten we erin duiken! Wat zijn Google Search Operators? Google Search
Interne links: Zó moet je ze inzetten binnen je SEO-strategie
Wie kent ze niet? De onderlijnde blauwe hyperlinks in onze teksten. De interne of extern uitgaande links. Als SEO specialist inhuren (dit bedoelen we dus) zijn we naast linkbuilding continu bezig om de interne linkstructuur zo optimaal mogelijk in te zetten voor topposities in Google. In dit blog lees je hoe wij interne links inzetten