Aan de slag met betere content?

Neem dan contact met ons op
heers colindaColindaContentstrateeg

Colinda vertaalt de informatiebehoefte van je doelgroep naar de juiste contentstrategie.

Waar en wanneer moet je publiceren?

Na de vorige stappen brengen we in kaart waar (bv. website, social media of je e-mailnieuwsbrief) en wanneer we welke content publiceren. Idealiter breng je dit onder in een contentkalender om de werkzaamheden voor de uitvoering / contentmarketing te plannen.

Bij veel van onze klanten plannen we periodiek een contentmeeting in om te brainstormen over nieuwe content en de resultaten van de voorafgaande periode door te nemen.

We beschikken over een enorm netwerk aan websites / blogs en influencers op social media om jouw producten of diensten onder de aandacht te brengen. Vaak combineren we content marketing met linkbuilding ten behoeve van de zoekmachine optimalisatie.

De contentstrategie workshop(s)

In een kick-off sessie duiken we in de volgende zaken:

  • Strategie (Op basis van de Golden Circle)
  • Je onderscheidende vermogen (USP’s)
  • De tone of voice
  • De customer journey & buyer persona’s
  • De concurrentie

Interactie is gegarandeerd / een eis, want veel waardevolle informatie komt vanuit de specialisten binnen je organisatie. Interactie zorgt natuurlijk ook voor betrokkenheid en draagvlak.

Het resultaat van de kick-off is een duidelijke ‘Why’, Value Proposition en heldere buyer persona’s op basis waarvan een duidelijke contentstrategie uitgewerkt wordt.