Aan de slag met betere content?

Neem dan contact met ons op
RenéeContentmarketeer

Renée vertaalt de informatiebehoefte van je doelgroep naar de juiste contentstrategie.

Waar en wanneer moet je publiceren?

Na de vorige stappen brengen we in kaart waar (bv. website, social media of je e-mailnieuwsbrief) en wanneer we welke content publiceren. Idealiter breng je dit onder in een contentkalender om de werkzaamheden voor de uitvoering / contentmarketing te plannen.

Bij veel van onze klanten plannen we periodiek een contentmeeting in om te brainstormen over nieuwe content en de resultaten van de voorafgaande periode door te nemen.

We beschikken over een enorm netwerk aan websites / blogs en influencers op social media om jouw producten of diensten onder de aandacht te brengen. Vaak combineren we content marketing met linkbuilding ten behoeve van de zoekmachine optimalisatie.

Wil jij meer leads en traffic genereren in 2022?

Ontdek de wereld van pillar content & SEO!

Benieuwd hoe pillar content voor meer groei kan zorgen? We’ve got you covered! Deze whitepaper vertelt je waarom je in 2022 écht niet meer zonder kan.

Vul je contactgegevens in en Heers stuurt je ‘m geheel persoonlijk naar je op.

Tijd voor meer pit in je content strategie en ga dit jaar voor goud (lees: de nummer #1 positie in de SERP van Google).

Wij houden van winnen. Jij ook?

Download hier

en start met Heersen

Naam*

De contentstrategie workshop(s)

In een kick-off sessie duiken we in de volgende zaken:

  • Strategie (Op basis van de Golden Circle)
  • Je onderscheidende vermogen (USP’s)
  • De tone of voice
  • De customer journey & buyer persona’s
  • De concurrentie

Interactie is gegarandeerd / een eis, want veel waardevolle informatie komt vanuit de specialisten binnen je organisatie. Interactie zorgt natuurlijk ook voor betrokkenheid en draagvlak.

Het resultaat van de kick-off is een duidelijke ‘Why’, Value Proposition en heldere buyer persona’s op basis waarvan een duidelijke contentstrategie uitgewerkt wordt.