Heersen is.. geen tijd hebben om hip te zijn

    Onze klanten gaan altijd voor en omdat Google er nooit even een weekje tussenuit is, hebben we geen tijd om hip te zijn. De tijd en het geld voor fancy webinars, chique awards en futuristische lounge rooms steken we liever in opleiding en ontwikkeling: in de broodnodige stappen naar verbluffende online resultaten.

    Van grote namen en pittige branches

    Zolang we matchen in ambitie en winnaarsmentaliteit, draaien we onze hand er niet voor om. Zo werken we voor een aantal grote, bekende namen als Luxaflex, ERU, Bonprix en Van Boxtel Hoorwinkels. Het grootste deel van onze klanten is ‘offline’ echter (misschien nog) wat minder bekend, maar brengen we online óók in de pittigste branches naar de top. Denk aan kunststof kozijnen, gietvloeren en auto’s importeren…

    Als specialist werken we met partners

    Omdat we ergens wel snappen dat de markt soms meer wenst dan ‘alleen’ keiharde, online resultaten, werken we samen met partners die net als wij echte vakidioten zijn. Zo hebben we partners voor webdevelopment, design en zelfs voor offline dingen.

    Van zolderkamer naar het beste bureau van Nederland

    Als één van de eerste echte internet junkies in Nederland, startte Roderick in 2013 met Heers. Een op de zolderkamer startend avontuur gedreven door een vleugje eigenwijsheid: een Heersende start voor alles wat de jaren daarna volgde.

    In de afgelopen jaren is Heers uitgegroeid tot een sterk team aan specialisten dat qua kennis, passie én grootte inmiddels een flinke kantoorruimte in de binnenstad van Gorinchem vult. We gaan iedere dag opnieuw voor meer top posities, meer traffic en meer conversie. Meer meetbaar resultaat uit je online marketing budget.