50x op pagina 1 in Google

Amper vindbaar zijn in Google = omzet mislopen. Dat bleek ook bij DHK Kozijnen het geval: tussen medio 2019 en medio 2020 is de omzet van DHK gestegen met 482%!

Hoe dat komt? Inmiddels staan er 50 relevante zoektermen op pagina 1 van Google. Dat maakt DHK Kozijnen beter vindbaar dan ooit.

Hoe we daarvoor gezorgd hebben?

  • Content creatie en optimalisatie
  • Slimme linkbuilding via ons uitgebreide eigen linkpartnernetwerk
  • Verbetering van de structuur van de webshop
  • Verbetering van de snelheid van de webshop
  • Google de weg wijzen, zodat hij zijn crawlbudget besteedt aan de meest converterende pagina’s

Ook slim: wij hebben voor DHK de overname van een bestaand domein van een failliete concurrent verzorgd. Hiervoor hebben wij de pagina’s van dit domein met 301 redirects naar de juiste pagina’s van DHK Kozijnen omgeleid. De domeinwaarde die dit oude domein had, is nu dus overgegaan naar de website van DHK Kozijnen. Een slimme manier om Googles aandacht op je te vestigen 😉

Google Ads: ultieme controle over verkoopcijfers en optimale ROAS

De Google Ads campagnes voor DHK Kozijnen hebben we duidelijk gestructureerd opgezet.

Voor iedere productcategorie is er een losse campagne. Dat maakt dat we heel makkelijk gas kunnen geven op de productcategorie waar DHK Kozijnen aandacht aan wil geven.

  • Wil DHK meer kunststof kozijnen verkopen? Dan gooien we de campagne voor kunststof kozijnen in de strijd.
  • Staat er een grote voorraad voordeuren te wachten op een nieuwe eigenaar? Dan schalen we in een paar klikken de Ads campagne voor voordeuren op.

Verder zetten we voor deze klant Ads effectief in om klanten in de juiste geografische regio te trekken, in dit geval in Maastricht en Limburg.

Iedere maand monitoren we de ROAS (Return on Ad Spend). Zo weten we zeker dat alle Adsuitgaven van DHK (Adskosten + kosten voor onze Ads specialisten) onder de streep winst opleveren.

Ik wil ook Heersen met Ads

Meer conversie uit de bestaande website

Meer conversie met je bestaande website? Vraag dan naar onze conversie optimalisatie!

Dankzij conversie optimalisatie haalt DHK nu moeiteloos meer leads en klanten uit (vrijwel) dezelfde website.

Aan de website hebben we bijvoorbeeld een webshopkeurmerk en reviews toegevoegd op een opvallende manier. Dit zijn slechts kleine voorbeelden van hoe slimme toevoegingen of ‘highlights’ op je website voor meer conversie kunnen zorgen.

We merkten dat concurrenten boven ons in Google stonden en wij wilden dat ook. Na verschillende gesprekken met verschillende online marketing bureaus, viel de keuze op Heers. De deskundigheid heeft ons over de streep getrokken.

Een nieuwe webshop: conversie voorop + stabiel in de SERPs

DHK besloot in 2020 een nieuwe webshop te laten ontwikkelen om nog meer rendement uit online marketing te halen. Heers heeft tijdens de ontwerpfase advies gegeven: hoe richt je een webshop converterend in, wat zijn de do’s en don’ts?

Verder hebben wij de migratie verzorgd van de oude naar de nieuwe webshop. Zo hebben we ervoor gezorgd dat Google de waarde van de nieuwe webshop inziet en dat de rankings zo stabiel mogelijk blijven.

Kennismaken met Heers

De resultaten in cijfers

  • 585% meer bezoekers via SEO
  • 482% meer omzet
  • 2624 posities winst in Google
  • 50 posities op pagina 1 van Google

Twijfels? Ik had niet echt twijfels, ja misschien de ligging.... Want ik vind face-to-face contact wel fijn. In het eerste gesprek werd direct duidelijk dat Roderick ontzettend veel verstand heeft van online marketing.