Online leads genereren is voor velen nog nieuw, maar het ouderwets drukwerk rondsturen, adverteren in het lokale krantje en koude acquisitie werken in heel veel gevallen al jaren niet meer. Dat heeft niets met de crisis te maken (die volgens ons overigens over is), maar met de nieuwe economie.
De onderstaande infographic geeft precies aan waar wij voor staan. Ervaren internet professionals, die klanten van a-z kunnen ondersteunen bij online marketing / lead generatie.
Het heeft namelijk in onze ogen geen zin om een website, die er slecht uitziet en niet converteert te optimaliseren voor Google. En het is onzinnig alleen op zoekmachine optimalisatie te focussen en social media of bijvoorbeeld je email nieuwsbrief te verwaarlozen.
Online succesvol zijn is niet hetzelfde als een paar geheimpjes kennen. Het is goed nadenken over je doelgroep, de in te zetten (online) kanalen en je content (Content blijft King). Online lead generatie betekent ook veel meten en bijstellen. Veel ondernemers hebben hier geen zin in en vergeten dit, waardoor ze bijvoorbeeld veel geld verspillen aan ineffectieve Social Media of Google AdWords campagnes.
Neem onderstaande infographic goed door en doe er je voordeel mee.
Meer weten over online lead generatie?
Ben jij ook bezig met het omschakelen van de ouderwetse manier van sales & marketing en kun je hierbij advies gebruiken? Of ben je al bezig met online lead generatie, maar voel je gewoon dat het beter kan?
Geef een reactie