In Nederland zijn er honderden partijen die SEO pakketten aanbieden. Sommige pakketten lijken op elkaar en anderen weer totaal niet. Jij als marketingmanager of ondernemer hebt vaak geen idee wat een SEO bureau of freelance specialist nu wel of niet doet voor jouw website. Ook is de markt niet heel transparant qua SEO prijzen.
Wat zit in zo’n SEO pakket?
Bij Heers werken we niet met standaard pakketten, simpelweg omdat niet iedere SEO-uitdaging dezelfde aanpak nodig heeft.
Zo heeft de ene website meer aandacht nodig qua techniek, heeft de andere meer baat bij nieuwe, kwalitatieve content en moet weer een andere het hebben van een perfect linkprofiel.
Binnen onze SEO pakketten kijken we wat jouw website echt nodig heeft om de concurrentie in Google te verslaan en besteden we onze uren aan de zaken die écht nodig zijn.
Geen SEO op goed geluk
Je krijgt bij ons dus niet 1 blog per maand in abonnement A en 2 in abonnement B. Het zou namelijk zomaar eens zo kunnen zijn dat je qua content al heel veel goed doet. Beetje zonde dan als wij daar dan ook onze tijd in gaan steken, toch?
Op maat SEO pakketten
We werken dus met op maat gemaakte SEO pakketten. De invulling bepalen we op basis van een grondige analyse. Deze doen we al voordat we je überhaupt een SEO pakket adviseren. We willen namelijk realistische verwachtingen stellen op basis van jouw doelen.
Als je je woning wil laten opknappen, komt een aannemer toch ook eerst een kijkje nemen om de schade op te maken voordat hij weet wat er moet gebeuren en een offerte stuurt?
Vervolgens herhalen we deze analyse minimaal een keer per kwartaal. Soms duiken we met een frisse blik helemaal opnieuw in je website, soms pakken we alleen een bepaald onderwerp aan. Maar net wat jouw doelen zijn en waar wij kansen zien.
Vaak is dit voor onze vakidioten een kwestie van logisch (mee- en) nadenken. We gaan niet als een gek linkbuilden naar een pagina die al jaren de #1 positie in Google heeft. Dat is zonde van onze tijd en jouw budget.
Hoeveel omzet loop jij mis?
En hoeveel vertoningen, bezoekers, klikken en conversies? Bij het uitkiezen van SEO pakketten kies je liever voor een goed online marketing bureau dat écht traffic en conversie voor je kan regelen. Toch?
Waarom kies je dan voor een partij, die vage termen als ‘’koppeling Google Analytics’’, ‘’SEO meta-instellingen’’ en ‘’inventarisatie’’ verkoopt als invulling van hun SEO pakketten? 😉