Door omstandigheden (niet eens via onze eigen rankings in Google!) kwam Vogel B.V. bij Heers uit. Over de samenwerking hebben ze echter zeker geen spijt. Sterker nog, de resultaten zijn meer dan prima.
Eind 2018 stopte de toenmalige online marketing partner van Vogel B.V. dus er moest vrij snel een nieuwe partner voor online gevonden worden. Die nieuwe partner moest zowel goed in WordPress als in online marketing zijn, maar waar vind je die zo snel?
Gelukkig had de oude partner een prima opvolger in gedachten: Heers.
Linda Uythoven-Van AsperenWe hadden geen mogelijkheid om op zo'n korte termijn een andere partij te benaderen. Dan ga je wel een beetje twijfelen, maar nadat Roderick langs is geweest, hadden wij er allemaal vertrouwen in
Wat in 1897 werd opgericht als stukadoorsbedrijf is uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf voor totaalonderhoud: Vogel B.V. in Zwijndrecht. Met renovatie en reparatie van beton als specialisme heeft Vogel B.V. een vertrouwde en deskundige reputatie opgebouwd. De nieuwste ontwikkelingen worden op de voet gevolgd, maar Vogel B.V. is voornamelijk groot geworden door hun eigen vernieuwende oplossingen, zoals het VVUV-systeem.
Als eerste hebben we het Google Ads-account grondig doorgenomen. Uit die analyse bleek dat er verschillende mogelijkheden waren om de kwaliteit van het verkeer naar de website te verbeteren. En op die manier ook meer rendement uit hetzelfde Google Ads-budget te halen.
Ook voor SEO zagen wij na analyse grote kansen liggen om de positie van Vogel B.V. in de zoekresultaten te versterken. Denk hierbij aan het optimaliseren van de content voor de zoektermen, als ook enkele technische aanpassingen op de website. Maar de grootste kansen zagen wij liggen bij het versterken van het backlink profiel.
Door het verbeteren van het linkprofiel werden al snel flinke stijgingen in Google gerealiseerd. In combinatie met het continu toevoegen en verbeteren van de content levert dat voor Vogel B.V. al langere tijd goede resultaten op. Zo zijn er onder andere 15 top 3 posities in Google op dit moment (maart 2020).
Uiteraard wordt ook conversie optimalisatie niet vergeten. Tijdens een gezamenlijke meeting werd duidelijk dat er te veel aanvragen, van buiten de doelgroep, gedaan werden via de website. Door het aanpassen van de content is het aantal minder relevante aanvragen gereduceerd, waardoor de druk op de back-office van Vogel B.V. minder geworden is.
Ook is qua hosting gebruik gemaakt van de snelste WordPress hosting van Nederland, waardoor de gebruikers een nog betere ervaring hebben, wat ongetwijfeld de conversies ook ten goede is gekomen.
Linda Uythoven-Van AsperenIk merk dat de zoekmachine optimalisatie gewoon beter gaat. Nu heb ik wel het idee dat de resultaten beter zijn en we merken het ook aan het aantal telefoontjes en ingevulde formulieren
Linda Uythoven-Van AsperenEr is meer beleving om budget vrij te maken. Doordat wij het nut en de commerciële voordelen ervan in gaan zien
Vanwege omstandigheden kwam Vogel B.V. bij Heers uit, maar over de samenwerking hebben ze zeker geen spijt. Sterker nog ze geven aan dat ze zeer tevreden zijn. Dat is het grootste compliment wat wij kunnen krijgen. Voor ons is een tevreden klant het mooiste resultaat wat we kunnen behalen …., al worden we van topposities in Google ook al heel blij 😉
Linda Uythoven-Van AsperenWe vinden het fijn dat de lijnen kort zijn, dat er op een begrijpelijke (no-nonsens) manier gecommuniceerd wordt. We hebben het idee dat we begrepen worden