Meer omzet met hetzelfde Google Ads budget

Als Google Partner helpen we je extra omzet te genereren via de advertenties in Google.

In Google adverteren als een Heerser

Enkele voordelen:

  • 24/7 inzage in de werkzaamheden en voortgang
  • meerdere certificeringen
  • flexibiliteit
  • 20% korting via Google CSS partner

Vrijblijvende Google Ads scan

Aan de slag met meer en concreter resultaat uit Google

  • Alleen aanvragen met een zakelijk e-mailadres worden beantwoord.

We gebruiken je gegevens alleen om je ons advies te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy

Sinds Heers onze Google Ads campagnes beheert is onze online omzet met ruim 21% gestegen met hetzelfde advertentiebudget. Ze schakelen snel en denken over de gehele online aanpak mee.

De SEA specialist die je begrijpt

Wil je je SEA uitbesteden, dan kan dat een ingewikkelde zoektocht met zich meebrengen. SEA bureaus genoeg om je van dienst te zijn, maar hoe vind je het bureau dat bij jouw bedrijf past? En bovendien: hoe vind je een bureau dat je waar geeft voor je geld?
Voor iedereen die graag gewoon goede SEA wil, is er Heers. Wij snappen dat je niet op zoek bent naar tierelantijnen en gladde marketingpraat. Een Ads specialist die je meer klanten oplevert vanuit Ads: dat is wat je wilt.

Dit is wat je krijgt bij Heers

  • Begrijpelijke taal: We bespreken onze werkzaamheden en de resultaten met je op jouw niveau. Wil jij het naadje van de kous weten? Prima, dan vertellen we je graag het naadje van de kous over hoe Google Ads werkt. Ben je alleen geïnteresseerd in de resultaten? Dan presenteren we je die zonder poespas. Dus: we talk horses if you talk horses, en anders niet (SEA horses zijn trouwens ons stokpaardje ;-)).
  • Duidelijke rapportages met daarin de zaken die ertoe doen. Je komt bij ons voor resultaten en wilt dus niet met vuistdikke rapporten (of andere kluitjes) in het riet gestuurd worden. Bij ons krijg je overzichtelijke rapportages van een bescheiden formaat met daarin de belangrijkste resultaten van je SEA campagne. In 3 minuten weet je hoe het ervoor staat en of je SEA specialist je meer oplevert dan hij je kost.
  • En bovenal: een mooi panoramisch uitzicht vanaf je toppositie in Google. We heten Heers met een reden: of je nu met een SEA specialist of SEO specialist van Heers te maken hebt, we zorgen dat je website online heerst in Google. Kan je mooi neerkijken op je concurrenten.

Hoe vind je een goed SEA bureau?

Hier wat tips om SEA bureaus goed te kunnen beoordelen:

  • Lees reviews: Niet alleen de slechte, niet alleen de goede, maar allemaal. Zo krijg je een compleet beeld. Let ook even op of je vaak een bepaalde naam van een SEA specialist genoemd ziet worden in de reviews. Noemen reviewers hun specialist vaak bij naam, dan hebben ze waarschijnlijk altijd die specialist als aanspreekpunt en is hun mening vaak voor een groot deel gebaseerd op hun ervaring met die specifieke SEA specialist. Handige info!
  • Vraag die gratis SEA check of scan aan! Vaak biedt een SEA bureau een gratis dienst aan op SEA gebied: een SEA check of scan bijvoorbeeld. Het bureau duikt dan in je account en laat je weten wat er in hun ogen goed gaat en wat er beter kan. Het verslag dat je krijgt en de communicatie die je hierover hebt, vormen een goed voorproefje van hoe dit SEA bureau met zijn klanten omgaat en wat voor werk het levert.
  • Kijk naar hun eigen resultaten in SEO en SEA. Een SEA bureau zal vaak zelf adverteren in Google. Als je SEA bureau ook een SEO bureau is, zullen ze ook zelf hun best doen om zo hoog mogelijk in de organische resultaten van Google te staan. Kijk eens wat rond op de website en pik er wat belangrijke termen uit die ze gebruiken om hun diensten te omschrijven. Googel die termen vervolgens: zie je het bureau terugkomen in de betaalde en organische resultaten?
  • Zoek naar cases of vraag die aan. Heb je een Ads specialist op het oog? Lees dan eens wat van de cases op hun website of vraag cases aan. Bedenk je wel dit een gekleurd beeld geeft: natuurlijk zet de Ads specialist in de case zijn beste beentje voor 😉
  • Check de kleine lettertjes. Wat staat er in de kleine lettertjes van een Ads specialist, aan welke voorwaarden zit je vast als je kiest voor je Google Ads uitbesteden aan een bepaald SEA bureau? Let bijvoorbeeld op opzegtermijnen: kan je gemakkelijk opzeggen of is opzeggen een meerjarenplan? Een SEA bureau dat goed werk levert, heeft in de regel geen enkele reden om je direct een contract voor 2 jaar onder je neus te schuiven.

SEA for yourself: Blije klanten van ons SEA bureau

Heers heeft als Google Ads specialist al heel wat bedrijven blij mogen maken met kwalitatieve leads uit Google advertenties. Welke klanten dat zoal zijn? Sea for yourself!

  • online marketing bureau
  • adwords uitbesteden
  • seo specialist
  • wat is seo?
  • adwords specialist
  • google ads uitbesteden

Kies voor SEA uitbesteden aan Heers als je ...

  • Meer omzet en winst wilt behalen met dezelfde Ad Spend. Aan wat een klik in Google Ads kost, kunnen we weinig veranderen (hoewel… lees nog even verder! ;-)). Maar we zijn er wel meesters in om je budget slim in te zetten. Dat zorgt ervoor dat je niets méér uitgeeft, maar voor dat geld wel meer verkoopt. Dus: je betaalt minder per klant uit Google Ads.
  • Niet vies bent van een beetje conversie. Meer kliks op je ads is prachtig, maar die kliks zijn vooral aangenaam als je er volle winkelmandjes, contactaanvragen en offerteaanvragen voor in de plaats krijgt. Dus: een slimme advertentie is één, maar meer conversie is een verhaal apart. Heersen is niet alleen bovenaan staan en kliks binnenhalen, maar ook zorgen dat die kliks succesvol zijn, dus conversie opleveren. Bij Heers gaan SEA en conversie optimalisatie (CRO) hand in hand: er kijkt altijd een conversiespecialist mee over de schouder van onze SEA specialist.
  • Korting wilt op je Google advertentiekosten. Omdat Heers partner is van Bigshopper, krijgen onze klanten 20% korting op hun CPC (kosten per klik) in Google Shopping.
  • Wilt adverteren in Google met de nadrukkelijke goedkeuring van Google. Geen shady praktijken bij Heers: we zijn Google Partner. Dat houdt in dat Google ons jaarlijks test en certificeert. We weten dus hoe Google het graag ziet en houden ons aan de regels. Dat biedt jou zekerheid: je advertenties zijn volgens de richtlijnen en je loopt geen risico op getouwtrek met Google over je advertenties.

Kies (alsjeblieft!) niet voor ons als je …

  • Eindeloos wilt bakkeleien over de beste methode om Google Ads in te zetten
    We zeggen het maar gewoon: we kennen de beste methode al 🙂 Natuurlijk zijn we blij met suggesties en feedback, maar het is zonde van jouw geld en onze tijd als we bij wijze van spreken voor iedere komma die we aanpassen toestemming moeten vragen.
  • Een partij zoekt bij wie je alles over de schutting gooit en klaar. We werken niet alleen voor je, maar ook met je. Om het beste resultaat te behalen, hebben we ook jouw kennis over je producten of diensten en je branche nodig. Jouw kennis + onze kennis = een sterke online positie in de zoekmachines.
  • Een hippe marketingtent zoekt die alles he-le-maal voor elkaar heeft. In feite zitten we gewoon de hele dag te computeren met z’n allen. Daar zijn wij heel tevreden mee, maar we zeggen het maar even. Als jij een marketingbureau zoekt waar iedereen vooral heel snel en hip is, zoek dan even verder. Oh, en doordat we mensen zijn, maken we ook af en toe een foutje. Da’s stom en daar balen we van, maar het is wat het is. Gelukkig maken we het wel altijd weer goed, vaak zelfs al voordat jij het foutje überhaupt hebt opgemerkt.

Als Google zegt dat we SEA specialist zijn ...

Uiteraard zijn we Google Partner: check ons profiel hier. Aan je campagne werken alleen door Google gecertificeerde Ads specialisten. Daarnaast zijn we onder andere ook gecertificeerd op het gebied van Google Analytics om zo door uitgebreide analyses het optimale uit je campagne-budget(ten) te kunnen halen.

google adwords uitbesteden

We moeten jaarlijks onze certificaten opnieuw behalen waardoor je als klant altijd gegarandeerd bent van de laatste kennis binnen Heers op het gebied van Google Ads. Daarnaast worden we als eerste door Google op de hoogte gebracht van nieuwe versies van de software en ontwikkelingen in de markt.