Van mond-tot-mond naar 350 conversies per maand

Easy Import: het bedrijf van een startende ondernemer die het leuk vond om anderen te helpen met auto’s importeren uit het buitenland. De eerste klanten kwamen vaak binnen dankzij mond-tot-mondreclame, via-via.

Hoe het begon? Klein. Met een website op basis van een standaard template en wat zelfgeschreven blogs.

Maar toen kwam Easy Import Heers tegen op een online marketing blog.

Lang verhaal kort: met zo’n 350 conversies per maand is Easy Import nu bepaald geen starter meer. Het is een goedlopend bedrijf dat in recordtempo is gegroeid.

Bekijk hier de resultaten

SEO-resultaten: bestorming van de SERPs

  • De belangrijkste 2 zoekwoorden op  #1 in Google (en op #1 in Google klikt gemiddeld dik 30% van de zoekers!)
  • 10 keywords met top 3 posities
  • 20 keywords met top 5 posities
  • 80 keywords met top 10 posities
  • 125,12% meer websitegebruikers
  • Een kleine 300 conversies per maand

SEA-resultaten: dezelfde Ad spend, meer omzet

Gemiddeld zien de maandresultaten van onze Google Ads campagnes voor Easy Import er zo uit:

  • Een gemiddelde CTR (doorklikratio) van 18,19%
  • Gemiddelde kosten per klik van €0,42
  • Gemiddelde positie van 1,7
  • Iedere maand 55 conversies uit Google Ads

Ads gaat als een raket: soms moet de campagne uit

Hoe de Ads campagne het doet? Af en toe iets te goed. Easy Import belt ons soms om de campagne uit te laten zetten omdat ze alle aanvragen niet aankunnen.

Als we zo’n telefoontje krijgen, is onze missie als online marketing bureau geslaagd. Daar doen we dan even een drankje op. Proost!

Ik had niet gedacht dat hogere rankings in Google zoveel meer aanvragen op zouden leveren! En nu met de nieuwe website hebben we ook nog meer conversie.

    Van hobbyist naar Heerser in krap 2,5 jaar

    We startten onze werkzaamheden voor Easy Import in november 2017. Krap 2,5 jaar later is Easy Import Heerser op het gebied van auto-import. Daar mochten wij aan meewerken: met onze uitgekiende SEO- en SEA-strategieën hielpen we Easy Import blijvend op de online kaart te zetten.

    Hoe we dat doen? Heers how!

    • Conversiegerichte, nieuwe website
    • Zoekwoordenanalyse als basis voor iedere strategische marketingstap
    • SEO campagne om de strijd aan te gaan met de concurrent
    • Google Ads om snel online zichtbaar te zijn in Google

    Ook aan de slag met SEO of SEA?

    (Nog meer) traffic halen uit SEO? Of meer omzet uit dezelfde Ad spend?

    Vraag een offerte aan

    Liever eerst even een gezicht erbij? Bekijk de Heersers en neem contact met ons op!