Ook bloggen zonder handen?

Neem dan contact met ons op
heers colindaColindaContent marketeer

Colinda schrijft verleidelijke webteksten die zowel Google als bezoekers boeien, binden en tot actie aanzetten.

Waarom bloggen uitbesteden?

De waan van de dag. “Ik weet dat regelmatig bloggen belangrijk is, maar het komt er gewoon niet van.”

Herkenbaar? Zowat iedereen binnen het bedrijf ontbreekt het steevast aan tijd, zin of kennis (of allemaal) om een zakelijke blog te schrijven.

Ben je al wel begonnen, dan ben je niet de enige als je het nogal vindt tegenvallen, dat bloggen. Je dacht: dat schrijf ik even, ik ken het onderwerp, dus ik zet het wel even op papier. Niet dus.

Daarin ben je niet de enige: drukke ondernemers en marketing medewerkers die ooit zelf zijn begonnen aan zakelijke blogs maar het zo vonden tegenvallen, dat klinkt ons bekend in de oren.

En dat is precies waarom je zakelijk bloggen uitbesteden kunt.

Je blog uitbesteden, dat betekent: je laat onze SEO tekstschrijvers doen waar zij goed in zijn, zodat jij kunt doen waar jij goed in bent. En je hebt je handen vrij om de leads op te volgen die naar aanleiding van het blog op de site komen.

Kunnen jullie wel bloggen over mijn product of dienst?

Jij kent als ondernemer of (marketing)manager je bedrijf door en door. Onze tekstschrijvers weten hoe ze je doelgroep kunnen bereiken en aanspreken.

Als we zakelijk bloggen voor je, doen we dat op basis van een samenwerking. We ontvangen graag je input. Onze copywriters lezen zich natuurlijk goed in op je branche, je bedrijf en je producten of diensten, maar jij bent en blijft de specialist. Daarom worden we blij van jouw input.

Want: jouw expertise + onze SEO- en schrijftalenten = de perfecte relevante SEO-blog op jouw website.

Het maakt niet uit of je al 1001 blogonderwerpen in je hoofd hebt en 57 kantjes hebt vol hersenspinsels over je product of dienst, of dat je juist geen enkel idee hebt waar je moet beginnen. Met een content specialist van Heers kun je sowieso bloggen zonder handen 😉

Als je wilt, schrijven we op taalniveau B1, zodat de teksten voor iedereen gemakkelijk leesbaar zijn.

Natuurlijk gaan de blogs van onze hand pas live met jouw toestemming. We ontvangen graag eerst je feedback, zodat elke blog het juiste verhaal vertelt in de juiste woorden. En die feedback, daar leren wij weer van.

Blog-abonnement

Om bedrijven te ondersteunen op het gebied van content marketing en SEO hebben we diverse blog abonnementen. Met zo’n blog abonnement ben je verzekerd van unieke en waardevolle content op regelmatige basis, die je niet alleen helpt hoger in Google te komen, maar die ook je bezoekers verleidt tot conversie.

Daarnaast zijn de opgeleverde blogs natuurlijk ook mooie content om te delen op je social media kanalen.

Wij werken onder andere voor:

  • google ads uitbesteden
  • seo bureau
  • online marketing bureau
  • zoekmachine optimalisatie bureau
  • google ads specialist

Bloggen uitbesteden aan Heers: blogs met impact

Lukraak bloggen is niet aan Heers besteed. Wij gaan altijd voor resultaat. We schrijven geen aardige stukjes vermakelijke tekst, maar kiezen altijd voor strategische content. Zo moet een zakelijke blog bijdragen aan:

  1. Ten eerste: je zichtbaarheid
  2. Ten tweede: je traffic
  3. Ten derde: je conversie

Anders heb je er zo weinig aan, da’s zonde 😉

Hoe we bloggen aanpakken?

In één woord: rigoureus. Dat wil zeggen: met de nodige voorbereiding. Zo’n voorbereiding bestaat uit een content audit en/of een content strategie. Daaruit vloeit een content kalender voort, en dan begint het bloggen zelf.

In it to win it met een content strategie

Voordat we beginnen met je zakelijke blogs, maken we een content strategie. We halen de onderste steen boven en horen we graag van je:

  • waar je heen wilt met je bedrijf;
  • wat je doelen zijn;
  • wie je klanten zijn;
  • of dat je ideale klanten zijn;
  • wat je sterke en eventueel zwakke punten zijn.

Met deze informatie over je bedrijf op zak gaan we vervolgens verder kijken. We kijken samen met jou:

  • welke tone of voice bij je website en doelgroep past;
  • welke kanalen we op welk moment van de klantreis het best kunnen inzetten;
  • welke twijfels of vragen van je (potentiële) klanten we willen wegnemen met goede content.

En, ook onmisbaar: we houden rekening met hoe Google de wereld ziet. De acties van Google zijn veelal gebaseerd op zoekwoorden. Daarom zorgen we dat onze acties dat ook zijn: voordat we gaan bloggen, doen we een zoekwoorden-onderzoek.

Content audit: je huidige content onder de loep

Stel: je gaat wedden bij een paardenrace. Je moet kiezen:

  • Je kunt wedden op Speedstar, de favoriet die zijn laatste 10 wedstrijden allemaal heeft gewonnen;
  • Of je kunt je geld inzetten op Dusty, een oude schimmel die erom bekendstaat nog nooit van z’n leven een race te hebben gewonnen.

Op welk paard wed je?

Iedereen die niet al te hard op zijn achterhoofd is gevallen, zal zijn geld inzetten op Speedstar.

Toch wedden online nog heel wat bedrijven op het verkeerde paard: ze verspelen het beperkte crawl budget dat Google voor hun website heeft, steeds weer aan pagina’s die niks opleveren. Geen bezoekers, geen aanvragen, geen conversies, niks.

Wil jij dat voorkomen? Doe dan een content audit. We kijken kritisch naar je content en pluizen de data uit over het gedrag van je websitebezoekers en je ideale klant.

Zo komen we erachter of je ‘dode’ pagina’s hebt (waar niemand komt). Per pagina kijken we wat er goed gaat en wat er converterender kan. Vaak zien we dat al bestaande pagina’s dankzij (relatief kleine) aanpassingen veel krachtiger worden en potentiële klanten naar je website lokken.

Steeds weer content met een content kalender

We werken graag aan de hand van een content kalender. Zo kun je zien welke content wanneer gepland is. Uiteraard kunnen we hierbij rekening houden met bepaalde evenementen binnen je bedrijf of branche en daarover blogs inplannen. Natuurlijk kun je in overleg altijd wijzigingen aanbrengen in de content kalender.

Blogs: wij schrijven, jij promoot

En dán, als je content strategie en/of content audit af is, is het tijd om achterover te gaan leunen. Voor jou dan. Wij stropen onze mouwen op en beginnen met zakelijke blogs schrijven aan de hand van focus zoekwoorden. Dat kan ook volgens een blog abonnement.

Het enige wat jij hoeft te doen, is je verse content promoten. En ons op de vingers kijken.

Dashboard: meten is weten

Kijk ons op de vingers

Als we voor je aan de slag gaan met SEO, krijg je van ons een eigen online dashboard. Hierin kun je 24/7 de resultaten van onze inspanningen bekijken. Je positie en stijging in de zoekmachine, het aantal bezoekers, aantal Facebook likes, enzovoort. We houden alles voor je bij.

Elke maand ontvang je een mooie rapportage van de huidige stand van zaken. En natuurlijk mag je ook regelmatig langskomen in ons leuke stukje Gorinchem. Kunnen we even bijpraten en (content) plannen smeden voor de toekomst.

Waarom mijn zakelijke blog uitbesteden aan Heers?

Heers is:

  • Verschrikkelijk heerszuchtig

Zoals onze naam al zegt: wij houden wel van een goed partijtje de baas zijn. Dat doen we ook graag voor jou, onder andere met onze blogs. Kijk even bij onze reviews om te lezen hoe onze heerszucht anderen bevalt!

  • Resultaatgericht

We houden onze ogen op de bal en onze neus richting het doel. We hebben pas een doelpunt als de data en jij als scheidsrechter dat ook vinden.

  • Rechtdoorzee

Online marketing hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Dat wij snappen hoe Google Analytics werkt en hoe we een 404 oplossen, da’s ons probleem. We zorgen dat jij gewoon in klare taal hoort wat we doen en wat de resultaten daarvan zijn.

  • Best goed in SEO

SEO zit ons in het bloed en het algoritme van Google bepaalt ons dagritme. Van iedere punt die we toevoegen of wijzigen aan het internet, houden we nauwkeurig in de gaten wat Google ervan denkt.

Ook Heersend zakelijk bloggen? Neem contact met ons op.