Geen onnodige fratsen! Ontwerp staat bij ons altijd in dienst van gebruikerservaring (UX), traffic en conversie.
Vaak zien we ‘mooie’ websites waar organisaties helemaal niks aan hebben. Een digitaal visitekaartje waar zelden iemand op komt, laat staan dat zo’n website leads genereert. Wij realiseren websites waarop bezoekers doen wat jij wilt.
‘Less is more’ ontwerpen
Onze webdesign specialisten houden bij het ontwerp rekening met performance, zoekmachine optimalisatie en conversie. Onderscheidend zijn, met zo min mogelijk toeters en bellen. Dat is in onze ogen de kunst van modern webdesign. Witruimte, korte laadtijden en het juiste gebruik van typografie Heersen bij onze ontwerpen.
User centered design
Allereerst brengen we de behoefte van je (beoogde) bezoekers in kaart. Dat kan een behoefte aan content / informatie zijn, maar natuurlijk ook contact of een aankoop van een product.
Die behoefte van je doelgroep vertalen we naar conversie-doelen op de website. Daarna maken we wireframes waarmee we de werking van je website bepalen. Dit interaction design vertalen we naar een visual design voor de ultieme beleving van de bezoekers. De gebruiker van je website staat dus bij ons centraal.