Medio 2019 vroeg DHK Kozijnen ons of we ze konden helpen met de online vindbaarheid. Na een grondige analyse van de website en de concurrentie zijn een SEO en Google Ads campagne gelanceerd.

SEO

DHK was toen ze bij Heers kwamen niet vindbaar in Google. Inmiddels zijn er meer dan 50 posities op pagina 1 van Google gerealiseerd. Hoe we dit hebben gedaan?

  • Content creatie en optimalisatie
  • Linkbuilding
  • Verbetering van de structuur van de webshop
  • Verbetering van de snelheid van de webshop
  • Optimalisatie van het crawlbudget

Daarnaast hebben we DHK geadviseerd bij de overname van een domein. We hebben de waarde van het domein met betrekking tot SEO bepaald en na de overname voor een plan voor de 301 redirects gezorgd.

Google Ads

Binnen het Google Ads account hebben we (zoals) het hoor voor iedere productcategorie een campagne ingericht en dit in 1e instantie aangevuld met een focus op locatie (Maastricht / Limburg).  Maandelijks wordt er gestuurd op de ROAS (Return On Advertising Spend)

Conversie Optimalisatie

Alleen meer bezoekers naar een website realiseren is natuurlijk niet voldoende, daarom hebben we DHK ook geholpen met conversie optimalisatie om zoveel mogelijk rendement uit al die bezoekers te halen.

Om meer conversie te realiseren hebben we de snelheid en de content verbeterd, maar ook een webshop keurmerk en reviews toegevoegd aan de website.

We merkten dat concurrenten boven ons in Google stonden en wij wilden dat ook. Na verschillende gesprekken met verschillende online marketing bureaus, viel de keuze op Heers. De deskundigheid heeft ons over de streep getrokken.

Ondersteuning nieuwe website

Om nog meer rendement uit online marketing te halen is in 2020 een nieuwe webshop ontwikkeld. Heers heeft hierin een adviserende rol gehad en zorggedragen voor een soepele migratie.

Resultaten

  • 585% meer bezoekers via SEO
  • 482% meer omzet
  • 2624 posities winst in Google
  • 50 posities op pagina 1 van Google

Twijfels? Ik had niet echt twijfels, ja misschien de ligging.... Want ik vind face-to-face contact wel fijn. In het eerste gesprek werd direct duidelijk dat Roderick ontzettend veel verstand heeft van online marketing.