We hadden goed nagedacht over onze nieuwe website, maar hadden al vrij snel het gevoel dat we er qua SEO niet het maximale uit haalden.

De match met Heers

“Het fijne aan Heers is dat ze altijd alle tijd nemen om zaken uit te leggen en dat ze naast SEO ook kennis van content, websites en conversie optimalisatie hebben.”

Net zoals De Haan zijn klanten een totaaloplossing biedt ontzorgt Heers alle klanten ook volledig.

Content optimalisatie

Na het bepalen van de focus-zoekwoorden is de content op de verschillende landingspagina’s geoptimaliseerd. Bij het bepalen van de focus-zoekwoorden is goed gekeken naar de zoekintentie van de gebruikers en de fase in de customer journey.

  • De Haan

    Conversie

    Het resultaat? 32% meer conversies vanuit de organische resultaten van Google en een stijging van 5,77% qua conversieratio. Er zijn dus niet alleen meer mensen bereikt via Google, maar ook meer relevante bezoekers.

    SEO-resultaten

    Sinds de start van de samenwerking hebben we 328 posities winst geboekt in Google (op de focus-zoekwoorden). Verder hebben we 7 top 3 posities en 15 top 10 posities gerealiseerd. In totaal is het organisch zoekverkeer ruim 30% gestegen. Daarnaast hebben we ervoor gezorgd dat de gemiddelde conversieratio door SEO is gestegen.