Doelstellingen

De oude website van BlueKiwi was weliswaar al op basis van WordPress, maar zwaar verouderd en nog niet geschikt voor mobiele devices. Daarnaast kwam de look & feel niet overeen met het nieuwe internationale karakter van BlueKiwi.
Daarnaast moest de nieuwe website geoptimaliseerd worden voor conversie. De focus qua conversie ligt op het downloaden van bestanden en aanvragen van een demo.

    Resultaat

    Heers heeft samen met BlueKiwi een moderne responsive website ontwikkeld met oog op lead generatie. Uiteraard is de website, gezien de internationale doelgroep, meertalig gemaakt.

    Design

    Het design moest passen bij de internationale corporate doelgroep van BlueKiwi en natuurlijk volledig responsive zijn.

    Conversie

    Door te focussen op de voordelen van de software, testimonials en use cases worden gebruikers op meerdere manieren verleid om over te gaan tot acties binnen de website. Ook het aanbieden van whitepapers leidt tot veel interessante leads op de website.

    Salesforce Pardot

    De website is gekoppeld aan Salesforce CRM. Bepaalde acties op de website worden direct doorgevoerd in Salesforce CRM waardoor BlueKiwi de diverse leads goed in kaart kan brengen en waar gewenst acties kan ondernemen.

    Support en onderhoud

    BlueKiwi wordt vanuit een Service Level Agreement volledig ontzorgd als het gaat om WordPress onderhoud en support.

    Online Marketing

    Naast de technische realisatie zijn we vanuit Heers betrokken bij de online marketing zoals zoekmachine optimalisatie en conversie optimalisatie.

    Bekijk de website