Voorbeelden uit de praktijk

Je kan veel dankzij het identificeren van leads met deze tool. Veel bedrijven gebruiken het bijvoorbeeld als volgt:

  • Een notificatie via e-mail naar de betreffende sales persoon binnen je organisatie als een partij langer dan 10 seconden op een pagina over een speficieke dienst heeft gezeten
  • Realtime de content aanpassen of de regio waar de bezoeker vandaan komt of op de branche van de bezoeker.
  • Offerte-aanvragen op basis van engagement op de website (gaat het alleen om prijs, of heeft de aanvrager zich echt verdiept in je bedrijf?)
  • Meten van het succes van je social media, nieuwsbrief en PPC campagnes. Leveren die campagnes concrete leads en klanten op?
  • Retargeten op gebruikersgedrag

Haal meer uit je zakelijke website bezoekers en vraag de trial aan.

Meld je nu direct aan voor onze gratis trial

Loop geen lead meer mis op je website

We gebruiken je gegevens alleen om je de code voor de trial te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy