1 augustus lanceren we een nieuw zusterbedrijf volledig gericht op content marketing: Contenticiteit. Dit doen we vanuit een nieuw label zodat we ons binnen Heers kunnen blijven richten op traffic en conversie.
Uiteraard is er op het gebied van traffic en conversie overlap met content marketing, maar vanuit Heers zullen we de zaken meer vanuit technische SEO en linkbuilding op blijven pakken. Het nieuwe zusterbedrijf gaat zich alleen richten op de juiste content op de juiste plaats.
Vanuit een solide content strategie gaan we voor organisaties de juiste content creëren en zorgen dat deze content via Google, social media en ons partner netwerk bij de doelgroep terecht komt.
Wat mag je van ons nieuwe zusterbedrijf verwachten?
We gaan niet zomaar webtekstjes schrijven, we gaan content creëren op basis van een goede strategie en we gaan het effect van die content ook meten / toonbaar maken. Qua content creatie kun je aan het volgende denken:
- converterende teksten voor landingspagina’s;
- diepgaande blogartikelen (al dan niet in abonnementsvorm);
- whitepapers;
- infographics;
- case-beschrijvingen;
- interviews;
- advertorial;
- en nog veel meer.
Geef een antwoord