LinkedIn is bij uitstek voor het onderhouden van je zakelijke relaties en connecties. Een platform waar doelgroepen zo specifiek en duidelijk zijn is bijzonder geschikt voor al je marketingdoeleinden. Maar hoe dat je dat? Adverteren op LinkedIn? Juist omdat je je potentiële klanten heel goed kan benaderen, is de manier waarop je ze benadert heel belangrijk. Het effectief draaien van campagnes op LinkedIn vraagt daarom om hele specifieke kennis. Kennis die wij in huis hebben.
Waarom LinkedIn?
Je hebt al langer besloten, je wilt als bedrijf op LinkedIn adverteren. Daar zitten al je klanten, leveranciers, nieuw personeel en oude contacten. De perfecte plek om iedereen te vertellen over jouw nieuwe product. Een paar goede berichten eruit en de business komt vanzelf. Toch? Dat het een mooi platform is klopt helemaal. Gericht adverteren én daar conversie uit halen is een heel ander verhaal. Er zijn op LinkedIn tegenwoordig 7 verschillende campagnedoelstellingen, waarvan de ene campagne dus beter matcht met je doelgroep dan de andere.
Een Campagne inrichten
Afhankelijk van je doelstelling gaan wij samen aan de slag om een campagne op te starten om te adverteren op LinkedIn. Ben je op zoek naar nieuwe leads, wil je gaan voor Brand Awareness of moet die ene vacature zo opvallen dat je binnen mum van tijd de juiste kandidaat gevonden hebt? Wij bepalen samen met jou de doelstelling en zorgen ervoor dat alles meetbaar is. Uiteraard krijg je maandelijks een update en onze marketeers zullen altijd tussentijds bijsturen, mocht daar behoefte aan zijn.