Om het beste resultaat uit je Google AdWords campagnes te halen is het vaak slim om gebruik te maken van een mix van tekstadvertenties en Google’s display netwerk. Goed ontworpen banners voor Google AdWords trekken de aandacht en kunnen precies de juiste trigger op het juiste moment zijn. Zeker voor branding campagnes is het zinvol om banners in te zetten.
Advies is belangrijk. Starten met een Google AdWords campagne zonder duidelijk doel of kennis van een goed zoekwoordenanalyse is weggegooid geld. Je trekt het verkeerde publiek aan of je hebt je niet verdiept in de concurrentie waardoor hoog in de resultaten komen alsnog lastig is.
Google AdWords banner designs
Zorg voor een design van je banner dat aanspreekt. Verkeerde kleuren, teveel informatie of tegenstrijdige boodschappen maken je banner chaotisch. Jammer, want dat zorgt voor een lagere click-through-ratio (CTR) op je banner en dat wil je natuurlijk niet.
Benieuwd naar de banners die we al maakten voor onze klanten of de prijzen van onze banners? Neem dan snel contact met ons op, voor je het weet heb je een Heersende banner online. Dit kan al binnen 48 uur!