Wij werken onder andere voor:

  • website gemeente gorinchem
  • meertalige website voor Atos
  • websites voor de batenburg groep
  • meertalige website voor crypys
  • online marketing bureau

Waarom juist wij die content moeten verzorgen?

Met bijna 20 jaar ervaring in online marketing zijn we niet alleen goed met content, maar snappen we de online context ook als geen ander. Zo kunnen we ook adviseren over webdesign, technische zoekmachine optimalisatie en de inzet van social media. Daarnaast rapporteren we ook over de behaalde resultaten waardoor je content marketing niet iets vaags blijft, maar keiharde cijfers oplevert.

Webteksten die je bezoekers en Google verleiden

Schrijven voor het web is heel anders dan voor de traditionele papieren media. Onze content marketeers kennen de kneepjes van het vak als het gaat om het combineren van copywriting, storytelling en zoekmachine optimalisatie

Meer over webteksten

Verleidende content nodig?

  • Content vanuit een doordachte strategie
  • Meer engagement
  • Alle gangbare soorten content

Visuals

Zorgvuldig gekozen visuals zijn een aanvulling op de geschreven content. In de meeste gevallen is een website met alleen maar tekstuele componenten minder aantrekkelijk. Visuals hebben een vermakende en verhelderende functie. Door elementen uit de tekst in een visual weer te geven, zal het brein de informatie beter opnemen en onthouden.

Mensen vinden visuals vaak aantrekkelijker dan alleen maar tekst. De snelle social media gebruiker is bijvoorbeeld eerder geneigd visuals te delen. Maak daar gebruik van door infographicsgrafieken en screenshots toe te voegen aan je geschreven content.

Vanuit de content strategie zorgen wij voor authentieke visuals die passen bij de buyer persona’s, waardoor de informatie beter kan worden opgenomen en de kans op verspreiding via social media en andere kanalen vergroot.

Fotografie

Hoewel sommigen van ons denken zelf goede foto’s te maken is het voor de meesten van ons echt niet weggelegd. Wij adviseren onze klanten dan ook altijd te investeren in fotografie. Met professionele foto’s maak je je website authentiek en zet je gegarandeerd de juiste sfeer neer.

Wij hebben jarenlange ervaring met fotografie voor het web en zo weten we dus bijvoorbeeld exact wat voor foto’s we nodig hebben voor header of slider afbeeldingen met oog op responsive webdesign.

E-mail marketing

E-mailmarketing is onderdeel van één van de laatste stappen in de customer journey. Een e-mail nieuwsbrief wordt door 20-60% van de ontvangers gelezen, die aantallen liggen op social media veel lager. Inschrijven op de nieuwsbrief is niet voor niets één van de belangrijkste conversie-doelen op je website.

Goede e-mailmarketing genereert meer omzet en uitschrijvingen moeten daarom zoveel mogelijk voorkomen worden. Onze webredacteuren verzorgen authentieke e-mail nieuwsbrieven en zetten de puntjes op de i door rekening te houden met:

  • open rates
  • relevantie
  • conversie
  • de beste verzendmomenten

E-mailmarketing stopt niet bij het creatieproces. Door de resultaten te meten en analyseren kan het proces steeds meer op de doelgroep worden afgesteld, voor een optimale conversie. Onze webredacteuren adviseren waar nodig welke veranderingen gewenst zijn.

Whitepapers

Een whitepaper is een uitgebreid document met objectieve relevante informatie op basis waarvan de lezer een beslissing kan nemen over een product of dienst (zie ook de beschrijving in Wikipedia).

In een whitepaper prijs je dus niet jezelf of je organisatie aan, maar maak je prospects bewust van hun probleem en de oplossing daarvoor. Dat jij die oplossing biedt spreekt voor zich en hoeft niet specifiek benoemd te worden.

Met een whitepaper kun je je positie als thought leader in de markt versterken, wat natuurlijk een belangrijk doel van je contentmarketing is.

Whitepapers bestaan meestal uit circa 10 pagina’s en worden geleverd in .pdf formaat (opgemaakt in de huisstijl).