Snel schakelen voor resultaat

Het kan in onze SEA strategie natuurlijk geen geheim zijn dat we op locatie targetten, gezien Rijschool Veldkamp een lokale rijschool is. Maar op welke locatie moet de focus? Dat verschilt natuurlijk per periode, want het is maar net waar op dat moment het meeste gaten in de agenda zijn. En laat SEA in combinatie met onze Heersende aanpak nou net hét kanaal zijn voor deze flexibiliteit.

Door veel contact en snel schakelen konden we bijna dagelijks aanpassingen maken in de locatiefocus. Zo zorgen we dat elke euro advertentiebudget zo goed mogelijk besteed wordt: waar het het hardst nodig is. Liever even geen motorrijles aanvragen in Den Haag? Of zit de automaat vol? Geen probleem! We verleggen de focus in no-time.

Van korte termijnplan naar lange termijn impact

Oorspronkelijk was het alleen maar zaak om de nieuwe rijinstructeur zo snel mogelijk vol te krijgen. In de loop van de tijd is toch besloten om langer door te gaan. Google Ads zorgt namelijk voor maar liefst 59% van alle online aanmeldingen. En dat willen we natuurlijk niet zomaar laten schieten. Daarom zijn we op de lange termijn verdergegaan met onder andere:

  • Steady leadgeneratie met een Doel-CPA die we maandelijks steeds lager proberen te brengen.
  • Naast autorijlessen ook te focussen op motorrijlessen.
  • Het runnen van vele A/B tests.
  • Flexibel blijven in het aanpassen van de focus.
  • Een nauwe samenwerking met SEO.

Ook Heersen met Ads?

Meer dan de helft van al je aanmeldingen afkomstig uit één kanaal: SEA! Weten dat je aanmeldingen steady blijven en je niet zomaar voor verassingen komt te staan. Dat wil jij toch ook? Bekijk wat we voor jou kunnen betekenen, vraag een gratis SEA-scan aan!