Je wordt verantwoordelijk voor zaken zoals onze eigen contentkalender en social media kanalen. En met social media bedoelen we meer dan grappige foto’s op Instagram zetten 😉 Je vertaalt samen met het team ons DNA in woord en beeld naar diverse kanalen. Let op! We zoeken niet iemand, die het leuk vindt om leuke plaatjes op Facebook of Instagram te zetten. We zoeken wel iemand, die beseft dat we B2B zijn en sturen op resultaat. Alle marketinginspanningen moeten uiteindelijk meetbaar resultaat opleveren.
Waar we aan denken bij resultaat en wat we online gelukkig allemaal door kunnen meten:
- Volgers
- Bereik
- Engagement
- Bezoekers op de website
- Aanvragen / leads
- Klanten / omzet
Ja, we weten dat niet alles meetbaar is, maar marketing en sales gaan samen en geen doelen stellen past niet bij ons 😉
Uren zijn bespreekbaar en afhankelijk van je talenten, mocht je naast social skills ook goed zijn in bijvoorbeeld bloggen, dan hoef je je hier geen seconde te vervelen. Je wordt als brand manager o.a. ook verantwoordelijk voor de huisstijlbewaking. Grafische skills zijn een pre. Goede beheersing van de Nederlandse taal is geen pre …, het is een vereiste.
Algemene eisen:
- Je hebt HBO denkniveau. Mocht je het papiertje zelf niet hebben is dat niet altijd een ramp, maar in combinatie met het volgende punt merken we vaak dat een afgeronde HBO-opleiding beter aansluit.
- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een vergelijkbaar bedrijf (zijn we te vergelijken dan!?).
- Je beheerst de Nederlandse taal goed. Een groot deel van ons werk heeft te maken met
content namelijk (webteksten, blogs, social posts, nieuwsbrieven en natuurlijk communicatie met partners en klanten). - Je bent verliefd op traffic & conversie. We geloven er namelijk heilig in dat als je iets leuk
vindt je je er steeds meer in gaat verdiepen en er ‘vanzelf’ beter in wordt. - Je bent nauwkeurig. We werken met procedures en planningen.
Bovenstaande eisen zijn keihard en een voorwaarde om überhaupt in overweging genomen te worden. Als je daaraan voldoet gaan we over op onze wensen …
Wensen:
- Je bent prestatiegericht. We Heersen al in Google, maar als bureau willen we de komende jaren groter en beter worden. Dat kan alleen maar als we onze klanten nog meer online laten heersen.
- Je bent een teamspeler. Soms moet je even bijspringen bij een collega. Ook werken we met verschillende disciplines (techniek, design, content, data) die samen moeten werken om het beste resultaat voor de klant te realiseren. Teamspeler betekent niet dat je collega’s je echt overal mee moeten helpen en je niet zelfstandig kunt werken..
- Je bent terras-bestendig 😉 We zitten aan de Grote Markt in onze mooie vestingstad
Gorinchem, we zouden het mooi vinden als je niet bij de eerste de beste zonnestraal het
pand verlaat en op het terras gaat zitten. Natuurlijk mag je er zomers wel af en toe met je
laptop gaan zitten. - Je bent niet (helemaal) vies van commercie. We doen niet aan acquisitie, maar er wordt wel verwacht dat je meedenkt over commerciële kansen bij onze klanten of bij prospects. We zijn relatief klein dus we moeten ook samen groeien.
- Je bent niet voor Feyenoord …., vooruit het mag wel, maar je moet dan wel een wat dikkere huid hebben of niet doorgeslagen fanatiek zijn 😉
- Je bent niet camera-schuw. Het merendeel van het huidige team is dat helaas wel en daar moet verandering in komen omdat we hierdoor kansen op social media laten liggen.
- Je hebt geen echte 9-tot-5-mentaliteit. We sturen op resultaat en niet puur op
aanwezigheid. Sommigen starten hier om 8 uur en anderen om 9.30 uur. Soms zijn er om
19.00 uur nog mensen op kantoor en soms op zaterdag ook. Sommigen werken soms thuis, zo lang de rest van het team maar het gevoel heeft dat je je werk doet en de resultaten dat aantonen is dat geen probleem. In het algemeen verwachten we je natuurlijk het merendeel van de week gewoon ergens tussen 9-17.30 uur op kantoor. - Je blogt en/of vlogt makkelijk over je vak.
Je zou met al die wensen bijna denken dat we op zoek zijn naar een schaap met 7 poten, maar 5 is echt genoeg hoor!