Meer omzet met hetzelfde Google Ads budget

Als Google Partner helpen we je extra omzet te genereren via de advertenties in Google.

Startpunt: onze gratis Google Ads scan.

Gratis scan, onbetaalbare inzichten

Wat je krijgt met een gratis Ads scan van Heers:

  • Zoekwoordenscan: adverteer je op de juiste zoekwoorden?
  • Analyse van je CTR: zijn er meer kliks mogelijk?
  • Plan van aanpak: hoe zouden wij als Heersers jouw account aanpakken?

Waarom Heers?

  • Snel schakelen met vakidioten
  • Maandelijks overleg
  • Meer rendement uit je Ads budget
  • Ook voor internationale campagnes

Gratis Google Ads scan

Meer + concreter resultaat uit Ads? Het begint hier.

  • Alleen aanvragen met een zakelijk e-mailadres worden beantwoord.
  • Advertentiebudget per maand

We gebruiken je gegevens alleen om je ons advies te sturen. Meer weten over hoe we met gegevens omgaan? Lees dan onze privacy policy

Sinds Heers onze Google Ads campagnes beheert is onze online omzet met ruim 21% gestegen met hetzelfde advertentiebudget. Ze schakelen snel en denken over de gehele online aanpak mee.

Google Ads uitbesteden of zelf doen?

Iedereen kan alles leren als je het ons vraagt, dus ook Google Ads. Iedereen kan zelf een Google Ads account aanmaken en beginnen met het inrichten van campagnes. Shopping campagnes, search campagnes of display campagnes, het is relatief allemaal makkelijk in te richten. Ok, voor een shopping campagne heb je misschien je webbouwer nodig om een product feed te genereren.

Zelf Google Ads doen moet je vooral doen als je meerdere keren per jaar de wijzigingen bij wilt houden, die Google doorvoert in het advertentiesysteem. Los van het feit dat je natuurlijk wekelijks of bij flinke advertentiebudgetten dagelijks de prestaties van je Google Ads campagne moet monitoren en moet optimaliseren waar nodig.

Een voordeel is wel dat je de theoretische kennis zelf op kunt doen via https://skillshop.withgoogle.com/. Maar net zoals je na het behalen van je autorijbewijs nog niet echt goed kunt rijden, word je ook in Google Ads pas echt goed als je veel kilometers hebt gemaakt.

Maar moet je het wel zelf willen doen? Er verandert regelmatig wat binnen Google Ads en we zien regelmatig ondernemers honderden zo niet duizenden euro’s per maand ‘weggooien’ en geloof ons Google zelf heeft niet het beste met je voor. Het enige wat daar belangrijk is is zoveel mogelijk advertentiebudget bij je lospeuteren.

Kun je die tijd om Google Ads specialist te worden en je account bij te houden niet beter steken in je core business?

Google Ads uitbesteden: 4 redenen

Wie voor Google Ads uitbesteden aan een Ads bureau kiest, heeft het slim bekeken. Zo’n bureau levert je namelijk winst op. En dat op 4 vlakken:

Geld

Natuurlijk kost een Google Ads specialist geld. Maar (en nu komt het mooie): je kunt op de eurocent nagaan hoeveel die investering je oplevert. En da’s handig, want een Ads specialist voelt natuurlijk op z’n pantoffels aan dat hij meer moet opbrengen dan ‘ie kost. Anders ben jij snel weg, en terecht.

Tijd

Hoe meer concurrentie er is voor jouw advertenties en hoe groter het budget waarmee je adverteert in Google Ads, hoe meer tijd er nodig is om je Ads campagne optimaal te laten draaien. Je wilt je budget continu slim inzetten om er het maximale uit te halen, en dat kan betekenen dat je dagelijks met je Ads bezig moet zijn. Als je dat zelf moet doen, kost dat je flink wat tijd, zeker als je het eens op maandbasis bekijkt.

Snel schakelen

Goed anticiperen en reageren op marktwerking: een Ads specialist heeft er tijd voor, want het is zijn vak. Hij houdt trends voor je in de gaten en brengt je op de hoogte als hij kansen ziet. Je bent er dus snel bij als er iets slim te adverteren valt.

Divide & Conquer: SEA + SEO

Een Ads bureau heeft vaak ook SEO-specialisten in huis. En dat treft, want SEO en SEA bezitten samen de resultatenpagina’s van Google. Die 24% omzet die we noemen in de titel van deze pagina, die gaat naar de SEA-resultaten in Google. Dat laat dus nog 76% omzet over voor SEO. Juist door SEO en SEA te laten samenwerken en door meerdere posities in de top van Google te veroveren, is je bereik en resultaat maximaal.

Ik wil ook online Heersen

Google Ads uitbesteden aan Heers: daarom

Ok, je bent er van overtuigd dat je Google Ads uit moet uitbesteden, maar waarom zou je dan voor Heers kiezen en niet een ander bureau of voor een freelancer?

Wij denken in ROAS.

Een van onze stokpaardjes: niet de CTR, niet de CPC, maar de ROAS. De Return on Ad Spend bereken je zo: (opbrengst van de campagne – kosten van je campagne) / kosten van de campagne.

Stel dat de ROAS van je Ads campagne 6,25 is, dan betekent dat dat elke euro die je in die Ads campagne stopt, je 6,25 euro oplevert.

En daar gaan we dus voor: een ROAS die je in één klap laat zien dat je investering in Google Ads (en in de Ads specialisten van Heers) iedere euro dubbel en dwars waard is.

Meer rendement uit hetzelfde budget

Als Ads bureau hebben we meerdere specialisten dagelijks op Ads zitten. Dat betekent dat we de tricks of the trade en slimme tweaks kennen om jou meer omzet te bezorgen met dezelfde ad spend.

Bij ons draait zoekmachine adverteren om conversie

Lekker veel klikken op je advertenties is mooi natuurlijk. Hoewel: je betaalt voor iedere klik, dus je wilt dan wel dat die klikken je ook iets opleveren, dat de klikkers ook kopen. Wij weten hoe we mensen overhalen met advertenties en kunnen je ook helpen je conversieratio te verhogen met conversie optimalisatie (CRO).

Google Partner

Mooi meegenomen: We zijn Google Partner. Niet dat dat heel spannend is in onze ogen, maar het garandeert wel dat onze specialisten regelmatig hun kennis moeten opfrissen.

Korting op je Google advertentiekosten!

Via Heers kun je korting krijgen op je Google advertentiekosten voor Google Shopping! Als Google Ads bureau hebben we een partnership met CSS partij Bigshopper. Het gaat om een korting van 20%. Neem gerust even contact op voor meer info!

Gratis Ads scan

Onze gratis Ads scan t.w.v. €340 voorziet je van specialistisch advies over je huidige Google Ads campagne. Wat gaat goed, op welke valkuilen moet je alert zijn, wat kan beter? Kortom, hoe kunnen we je advertentiebudget optimaal inzetten voor maximaal resultaat?

Wat Google Ads uitbesteden aan Heers je oplevert

Met Heers haal je het beste rendement uit je Google Ads budget. En dat kun je nagaan, want onze Google Ads specialisten maken al onze resultaten en de gerealiseerde omzet meetbaar en inzichtelijk.

Heers is de go-to Google Ads specialist voor heel wat bedrijven. We laten je graag wat resultaten zien die we voor hen boekten met Google Ads:

  • Voor Van Hollandse Bodem behalen we precies hetzelfde resultaat met Google Ads als voordat ze bij Heers kwamen. Maar dan wel met 47% minder budget.
  • Easy Import besteedt zijn Google Ads uit aan Heers en heeft een gemiddelde CTR op die Ads van 18%. Soms moet trouwens de Ads campagne even uit, omdat de aanvragen door het dak gaan.
  • 70% meer bezoekers vanuit Google Ads: Heers realiseerde het voor Vogel B.V.

Trouwens: ook op SEO-gebied halen we goede resultaten. Daarom willen we als Google Ads specialist natuurlijk ook wel graag gevonden worden in de organische resultaten, dus je mag hier ook nog steeds Google AdWords uitbesteden zeggen in plaats van Google Ads uitbesteden toch? 😉

Gratis Ads scan door Google Ads specialist?

Ja, vertel me meer
Roderick - online marketing bureau HeersRoderick van StratenOnline marketeer

Je Google Ads opbrengst maximaliseren? Gecertificeerd Google Ads specialist Roderick geeft je vrijblijvend advies.

Wil je een mooie CTR of wil je conversie?

De vraag is: wil je kijkers of kopers? Google Ads uitbesteden aan onze gecertificeerde Google Ads specialisten betekent sowieso lagere kosten en een betere Click-Through-Ratio (CTR) voor je Ads campagne. Maar het betekent vooral: meer resultaat. Wij kijken namelijk niet alleen naar de vertoningen en kliks van je advertenties, maar zetten vol in op conversie. De conversie op je website maken we meetbaar.

Kijken, kijken… en niet kopen. Daar heb je niets aan. Wij zorgen ervoor dat je zoveel mogelijk conversie uit je Google Ads budget haalt.

Wij meten en verbeteren je conversie

Conversie voor je Google advertenties halen doe je niet alleen met goede ads. Je ads zijn slechts het startpunt: je hebt ook specifieke landingspagina’s nodig om je bezoekers verder de funnel in te leiden. De Google Ads specialist van Heers werkt nauw samen met een CRO-specialist en SEO tekstschrijver om goed converterende landingspagina’s voor je te ontwikkelen.

Voor optimale conversie sturen we op data. Om die data te kunnen verzamelen, werken we met abonnementen van minimaal 6 maanden. In die 6 maanden duiken we in je Google Ads en analyseren we het klik- en koopgedrag van je doelgroep.

Hierna krijg je een strategisch vervolgadvies op basis van de data die we hebben verzameld. Je kunt nu per maand opzeggen. Als je dat wilt natuurlijk, want we weten uit ervaring dat onze klanten erg blij worden van al die nieuwe online leads uit Google Ads.

Ben je benieuwd naar de cijfertjes achter onze prestaties? Bekijk dan onze cases! Hier lees je welke CTR en ROAS we tot nu toe voor klanten behaalden.

Bekijk de resultaten van Heers

Google Ads uitbesteden aan een Google Partner

Uiteraard zijn we Google Partner: check ons profiel hier. Aan je campagne werken alleen door Google gecertificeerde Ads specialisten. Daarnaast zijn we onder andere ook gecertificeerd op het gebied van Google Analytics om zo door uitgebreide analyses het optimale uit je campagne-budget(ten) te kunnen halen.

google adwords uitbesteden

We moeten jaarlijks onze certificaten opnieuw behalen waardoor je als klant altijd gegarandeerd bent van de laatste kennis binnen Heers op het gebied van Google Ads. Daarnaast worden we als eerste door Google op de hoogte gebracht van nieuwe versies van de software en ontwikkelingen in de markt.

Ook een effectieve Google Ads campagne lanceren zoals onderstaande bedrijven?

  • google ads uitbesteden
  • wat is seo?
  • adwords uitbesteden
  • adwords uitbesteden
  • seo specialist

Diverse types Google Ads campagnes

Onze door Google gecertificeerde specialisten helpen je met de volgende typen campagnes:

  • Search;
  • Display (plaatsingen en remarketing);
  • Shopping.

20% korting op Google Shopping bij Heers

Kies je voor je Google Ads uitbesteden aan Heers, dan krijg je 20% korting op je CPC in Google Shopping. Heers is namelijk partner van Bigshopper, een Google CSS partner.

Google Ads uitbesteden: de kosten

We werken met vaste prijzen per maand en hanteren geen gekke, ondoorzichtige constructies. Je weet dus precies waar je aan toe bent en wat je betaalt als je kiest voor Google AdWords uitbesteden aan onze Google Ads specialisten.

Onze prijzen zijn gebaseerd op de uren die we nodig hebben om je campagnes te managen en te optimaliseren. Het aantal uren is afhankelijk van onder andere:

  • de omvang van je account: aantal campagnes, advertentiegroepen, advertenties en zoekwoorden;
  • hoe vaak er producten of diensten toegevoegd moeten worden (bijvoorbeeld bij seizoensgebonden producten of bedrijven, of webshops die regelmatig nieuwe producten of diensten voeren);
  • de concurrentie en het budget.

Daarnaast betaal je natuurlijk een budget direct aan Google voor bijvoorbeeld kliks, vertoningen of conversies. Dit budget kan wel per dag / maand gemaximaliseerd worden. Op die manier weet je exact wat je per maand kwijt bent aan je campagne.

starten met google ads?

Google Ads uitbesteden begint met een analyse

Klop je bij ons aan om je Google Ads aan ons uit te besteden, dan beginnen we met een analyse. Eén van onze Google Ads of SEA specialisten analyseert je huidige campagne(s). Hij brengt in kaart wat er goed gaat, wat er beter kan en waar (nog) meer kansen liggen om goede leads binnen te halen.

Ook voor een Google Ads second opinion zit je bij Heers goed. We laten je eerlijk weten hoe het ervoor staat met je Ads account. Ook als onze Google Ads concurrent zijn werk goed doet, zeggen we je dat gewoon.

Google AdWords uitbesteden?

Neem dan contact met ons op
Roderick - online marketing bureau HeersRoderick van StratenOnline marketeer

Onze gecertificeerde Google Ads specialist Roderick helpt je graag verder met je Google Ads campagnes.

Google Ads uitbesteden: je eigen rapportage-omgeving

Houd je graag een vinger aan de pols? Dat vinden wij niet meer dan logisch. Je wilt zeker weten dat je resultaat boekt door je marketingbudget in een Google Ads specialist van Heers te pompen.

Daarom krijg je bij ons 24/7 inzicht in alle data rondom je Google Ads campagnes. Je kunt ons dus around the clock monitoren in je online dashboard. In het dashboard vind je:

  • het aantal vertoningen van je advertenties;
  • het aantal kliks op je advertenties;
  • het aantal conversies;
  • het conversiepercentage;
  • de kosten per conversie;
  • de totale kosten;
  • en nog veel meer.

In dit dashboard kan je ook data inzien uit Google Analytics, Google Search Console , Bing Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, MailChimp en de SERP (je rankings in de gratis zoekresultaten). Je hebt dus niet alleen 24/7 inzicht in de prestaties van je Google Ads, maar in al je online data.

Wat doet een Google Ads bureau?

Na het inrichten van je nieuwe Google Ads account of het optimaliseren van je bestaande account, houdt een Google Ads specialist zich iedere maand onder andere bezig met:

  • het optimaliseren van de biedingen en biedstrategieën;
  • het uitsluiten en toevoegen van zoekwoorden;
  • het monitoren en verbeteren van de gemiddelde posities;
  • het monitoren van de gebruikerservaring (en advies rondom verbetering geven);
  • A/B testen van advertenties;
  • Rapportage en advies.

Complete zoekmachine marketing: SEA en SEO onder 1 dak

Echt online Heersen, dat doe je door je Google Ads campagne (SEA) te combineren met zoekmachine optimalisatie (SEO). Er is bovendien niets mooier dan je concurrenten verwijzen naar een positie onder de vouw.

Bovendien heeft onderzoek aangetoond dat goede posities in de gratis en betaalde resultaten van Google elkaar indirect versterken.

Wil je niet alleen je Google ads maar ook je SEO uitbesteden? Dan zit je bij een SEO bureau als Heer goed. Met doordachte SEO en een resultaatgerichte Google Ads campagne zorgen we voor het hoogst mogelijke aantal leads via Google. Ook een optimaal op conversie gerichte website verzorgen we voor je met CRO, en de content kun je natuurlijk aan onze SEO copywriters overlaten.

Easy Import

Ik had niet gedacht dat adverteren in Google zoveel meer aanvragen op zou leveren!

Veelgestelde vragen over Google Ads

Wat we ooit AdWords of AdWords Express noemden heet tegenwoordig gewoon Google Ads.

Wat is Google Ads?

Google Ads (vroeger Google AdWords en Google AdWords Express) is het advertentiesysteem van Google, waarmee je je bedrijf, producten of diensten kunt promoten via Google Search, YouTube en sites, die zijn aangesloten bij het Display netwerk van Google Ads.

Met Google Ads kun je als adverteerder specifieke doelen voor je advertenties instellen zoals kliks naar je website of telefoongesprekken.

Binnen Google Ads campagnes kunnen budgetten, advertenties, targeting gemakkelijk en snel aangepast worden.

Welke type Google Ads campagnes zijn er?

Er zijn in basis 3 verschillende soorten Google Ads:

  • Zoeknetwerk: dit zijn voornamelijk tekstadvertenties en deze kunnen worden weergegeven op de SERP van Google wanneer iemand ergens naar zoekt.
  • Display Netwerk: dit zijn voornamelijk visuele advertenties, die worden weergegeven op websites of in apps die je bezoekers (retargeting) bekijken of op welke websites je doelgroep zit (targeting)
  • Videocampagnes: dit zijn eigenlijk korte commercials van een paar seconden die voor of na een YouTube-video worden getoond

Wat kost Google Ads?

We beginnen met het mooiste. Je kan helemaal zelf bepalen hoeveel je aan Google Ads uitgeeft. Je kan namelijk gewoon een maximaal budget per dag instellen voor je Google Ads campagne en je kan deze pauzeren of stopzetten wanneer je wilt.

In de praktijk zijn de kosten opgebouwd uit 2 posten:

  1. Het beheer van je Google Ads account. Je eigen tijd of de tijd, die onze Google Ads specialisten nodig hebben.
  2. Je advertentiebudget.

Maar hoeveel advertentiebudget heb je dan nodig?

Dat is geheel afhankelijk van de concurrentie op een bepaald zoekwoord in Google. Bij sommige zoekwoorden kun je adverteren voor 20-30 cent per klik, bij andere zoekwoorden praat je over 20 euro per klik.

Los van die kosten per klik moet je je budget natuurlijk ook bepalen aan de hand van de conversie op je website en de doelen, die je voor ogen hebt.

Wanneer kunnen mijn advertenties getoond worden?

Je advertenties kunnen binnen 24 uur na het inrichten van je Google Ads account getoond worden. Voor het aanmaken van het account zijn er enkele bedrijfs- en betalingsgegevens nodig.

Dat is een groot voordeel van Google Ads, je kunt morgen al leads en omzet gaan realiseren via Google.

Het Google Ads account is overigens van jou en je geeft ons als beheerder van je account rechten. Als een bureau eigenaar van het account wil zijn moeten er alarmbellen afgaan.